Toon posts:

speakersysteem voor ipod touch

Pagina: 1
Acties:
  • 135 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een speakersysteem waar me ipod touch in kan.
Mijn budget is ongeveer 80 beetje er boven is niet erg maar niet te veel.
Het zou handig zijn als hij ook automatisch me ipod oplaad.
Hij hoeft niet klein te zijn want ik zet hem gewoon in me kamer dus het lieft een mooi design.

PS. ik heb even een vraagje wat is nou eigelijk een dock en wat houd het aantal WAT(vermogen) in
en hoe zie ik of het goed geluid geeft.
en dit vind ik opzich wel een mooie ,maar is het een beetje goed: pricewatch: Logitech Pure-Fi Express Plus

alvast bedankt

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2009 20:51 ]

• tweakerolivier
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-01 13:04
Dit soort dingen zijn niet de bedoeling.

[ Voor 81% gewijzigd door FeaR op 29-11-2009 20:55 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een beetje lopen zoeken ,maar is het wat:
pricewatch: Altec Lansing Moondance Glow M402 2.0 Zwart ... l#tab:info
pricewatch: Philips 301DB/12 klokradio voor iPod zwart Zwart ... l#tab:info

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2009 21:15 ]

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:16

FeaR

In GoT we trust

Dit forum is geen "vraag en krijg antwoord" forum, maar een discussieforum. Het is dus de bedoeling dat je zelf eerst onderzoek doet voordat je hier een topic opent. Zoeken op dit forum, of natuurlijk gewoon ouderwetsch "googlen" dus.

Ook voor vragen wat een "Dock" en een "Watt" nu precies is kan je daar goed terecht. Er gaat nog een FAQ komen waar dergelijke dingen in staan, maar daar wordt op dit moment aan gewerkt.

Wat ik je wel mee wil geven over Wattages is dat je je er niet blind op moet staren. Opgegeven Wattages kloppen negen van de tien keer niet (afwijking kan van enkele procenten tot ruim 95% zijn). Plus dat een normale gebruiker al meer dan genoeg heeft aan een paar Watt.

Je kan overigens niet zien of een apparaat goed geluid geeft. Dat kan je namelijk niet aflezen van specificaties of wat dan ook. De enige manier om daar achter te komen is langs winkels gaan waar het apparaat staat wat je wilt hebben en het daar te beluisteren. Ga ook niet blind af op reviews op internet, want wat de ene persoon mooi en goed vind klinken kan de ander wel niet mooi vinden. Muziek is namelijk persoonlijk en daarom moet je altijd zelf gaan luisteren.

Ik stel voor dat je kijkt naar De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid. Ook dit subforum heeft een beleid: AUD beleid. Lees deze topics goed door; dan begrijp je ook waarom dit topic op slot gaat.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.