Laatste 2 weken merk ik af en toe opeens een hapering van ongeveer 10 seconde op mijn laptop,
hapering als in verschillende programma's die ik op dat momemt gebruik en die vervolgens freezen of lijken vasttelopen, als ik dan eventjes wacht gaat alles daarna weer gewoon normaal zijn gangetje.
ik heb een screenshot gemaakt van hoe deze pieken eruit zien in mijn taakbeheer:

Het systeem waarop dit gebeurt is een SONY vaio VGN-FZ21M laptop.
2GB 800mhz RAM
2.0GHz core 2 duo T7250
programma's die draaiden teriwjl ik dit probleem had:
Firefox, internet explorer, photoshop, indesign, messenger live, fillezilla, bittorrent, windows media player, VLC.
niet allemaal tegelijk draaiend natuurlijk. maar je ziet wel dat dit er veel verschillende zijn..
waar heb ik last van en hoe verhelp ik dit vrij irritante euvel?
hapering als in verschillende programma's die ik op dat momemt gebruik en die vervolgens freezen of lijken vasttelopen, als ik dan eventjes wacht gaat alles daarna weer gewoon normaal zijn gangetje.
ik heb een screenshot gemaakt van hoe deze pieken eruit zien in mijn taakbeheer:

Het systeem waarop dit gebeurt is een SONY vaio VGN-FZ21M laptop.
2GB 800mhz RAM
2.0GHz core 2 duo T7250
programma's die draaiden teriwjl ik dit probleem had:
Firefox, internet explorer, photoshop, indesign, messenger live, fillezilla, bittorrent, windows media player, VLC.
niet allemaal tegelijk draaiend natuurlijk. maar je ziet wel dat dit er veel verschillende zijn..
waar heb ik last van en hoe verhelp ik dit vrij irritante euvel?
mijn laatste foto's op flickr