Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Topicstarter
Hallo, ik heb een probleempje. De camera schokt op alle instellingen bij het bewegen over mijn stad (nog maar heel klein, die van de eerste camagne missie). De camera schokt bij hoge instellingen niet als ik over de zee beweeg, maar wel weer bij de lagere instellingen. Het schokken gebeurt niet wanneer ik de camera gewoon laat stilstaan. Dan beweegt alles mooi vloeiend. Ook in postcard view heb ik dit probleem niet.

Ik heb mijn drivers inmiddels geupdate en zou niet echt weten wat ik nog meer kan proberen.
Ik heb de nieuwste versie van Anno (patch 1.1) en voor de rest draait hij zonder problemen, alleen is zo'n hikkende camera wel zeer storend. Misschien ga de orginele kopen maar dat hangt ervan af of dit probleem 'versie' gebonden is of niet.

E8400
4 gig
4870 512 mb
Vista 64 bit

Alvast bedankt!

[ Voor 6% gewijzigd door TheZeroorez op 04-12-2009 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Je kan natuurlijk altijd eens kijken of je de demo vlot kan draaien.

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
IStealYourGun schreef op zondag 29 november 2009 @ 19:43:
Je kan natuurlijk altijd eens kijken of je de demo vlot kan draaien.
Inderdaad.

...En dat heeft 'ie inmiddels gedaan :)

[ Voor 22% gewijzigd door TheZeroorez op 04-12-2009 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Topicstarter
Ik heb net nog even wat geprobeerd en vsnyc uitzetten en de refesh rate gelijk laten lopen aan de van mijn monitor helpt ook niet helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Topicstarter
Inmiddels compleet nieuw besturingssysteem (Windows 7 ultimate) helaas nog steeds niks verandert.... Zowel de demo als de volledige versie draaien niet goed, ik snap er werkelijk niks van! Het moet dan wel iets hardwarematigs zijn.