Allereerst, nee, ik ben niet van plan deze pc te kopen, maar dit wou ik even met mijn 'mede-tweakers' delen.
Ik was net even weer op de Aldi site aan het kijken, en wat zie ik daar tot mijn verbazing staan?
Deze pc.
Je denkt nu vast, no way, dat is de Aldi ja, daar koop je geen goede PC's.
Nou het leek mij dus wel redelijk.
- Intel Core i5 Processor
- 1TB harde schijf
- 4GB RAM
- Nvidia GeForce GT240
Oké, nu staan er geen merken bij, maar die videokaart is sowieso geen merkloos dingetje, en die processor ook zeker niet dacht ik zo.
Voor 't zelfde geld zijn de HDD en de reepjes RAM van een flutmerk, maar dat staat er niet bij.
Iemand ervaring met Aldi pc's?
Een maat had een paar maanden gelenden ook ongeveer soortgelijkige pc bij de Aldi gekocht, voor minder dan 500 euro, en die staat nu ook nog steeds probleemloos te ronken.
Hulde voor de Aldi dan maar.
Ik was net even weer op de Aldi site aan het kijken, en wat zie ik daar tot mijn verbazing staan?
Deze pc.
Je denkt nu vast, no way, dat is de Aldi ja, daar koop je geen goede PC's.
Nou het leek mij dus wel redelijk.
- Intel Core i5 Processor
- 1TB harde schijf
- 4GB RAM
- Nvidia GeForce GT240
Oké, nu staan er geen merken bij, maar die videokaart is sowieso geen merkloos dingetje, en die processor ook zeker niet dacht ik zo.
Voor 't zelfde geld zijn de HDD en de reepjes RAM van een flutmerk, maar dat staat er niet bij.
Iemand ervaring met Aldi pc's?
Een maat had een paar maanden gelenden ook ongeveer soortgelijkige pc bij de Aldi gekocht, voor minder dan 500 euro, en die staat nu ook nog steeds probleemloos te ronken.
Hulde voor de Aldi dan maar.