[Win7] Command-promt na inloggen ipv shell? *

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb al meerdere topics gelezen over dit probleem in meerdere forums en nu is het mij overkomen, maar heb nog geen goed antwoord kunnen vinden om het op te lossen zonder over nieuw te installeren.

Hierbij mijn vraag btw weet niet of dit de goede onderwerp is waar het is geplaats. Weet niet echt waar ik dit probleem moet plaatsten want weet niet of het software of hardware probleem is.

Het probleem is dat ik sinds gister wanneer ik de computer opstart wel in het inlogscherm kom en wanneer ik mijn wachtwoord heb ingetoets, komt er een zwart scherm te voor schijn. Dit probleemheb ik ook bij de andere personen gezien. Maar ik kan wel in het task manager. Wanneer ik daar C: intoets kom ik in de c schijf dus kan van alles doen. Maar weet zelf niet echt hoe ik het probleem via daar kan oplossen. Misschien zijn er mensen die me kunnen helpen het op te lossen zonder formatteren. Want dat kan ik wel doen maar ben ik alles kwijt en heb dat nog geen 2 maanden geleden gedaan.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OS? iets meer informatie graag..

In task manager -> New Task -> "Explorer" -> OK

levert dat iets op? (een wilde gok)

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2009 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het is een windows 7 software. Verder wat voor info moet ik geven?

Ik heb nu al verder een aantal dingen geprobeerd.
IK kan gewoon in alle bestanden.
Internettten alles. maar explorer.exe start gewoon niet automatisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je pc al eens op virussen/spyware/malware gescand? Moet toch wel lukken gewoon je explorer handmatig starten, ff een online virusscan opzoeken.

btw:

http://www.thewindowsclub...-start-at-boot-in-windows

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2009 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb zowiets al geprobeerd maar het zwarte scherm blijft staan. Maar ik kan gewoon in ieder programma en alles werkt maar op de achtergrond een zwart scherm. En ik moet alles op starten via new task.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik stuur dit topic even door naar het juiste subforum; het klinkt alsof je in plaats van de standaard shell alleen een command-prompt start, maar dat weet men in WOS nog beter :)

Zwart scherm kan muisbewegen en in C: * > [Win7] Command-promt na inloggen ipv shell? *
CSA > WOS

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:48
Ik denk dat je de optie van Bram_A even moet proberen -> http://www.thewindowsclub...-start-at-boot-in-windows

Maar om eerlijk te zijn, indien dit automagisch is gebeurt (en je dit dus niet hebt ingesteld :)), zou ik de computer even opnieuw...aangezien het niet echt normaal te noemen is....dat je geen explorer geladen krijgt.
Pagina: 1