[Win7] Geluidskaart aanschaffen, keuzehulp

Pagina: 1
Acties:
  • 221 views

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Hallo,
Ik wil graag wat beter geluid omdat ik toch niet echt tevreden ben met de huidige onboard van mijn gigabyte x48-ds4 mobo.
Nu staat alles aangesloten op mijn kenwood krf-v5090d versterker met 5.1 surround set(word nog vervangen door een harman kardon hkts11 set) ,alles kan aangesloten worden via coaxial, toslink of analoog 5.1 kanaals.

Het gaat om muziek en games, ik hoef er niks mee op te nemen of iets in die richting.

Budget is maximaal 100 euro.

Moet werken onder windows 7 64 bit en intern zijn geen usb kaart svp.
Iemand een aanbeveling?

if (!coffee) {
Work = false; }

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zie de Geluidskaarten categorie in de Pricewatch, ga vergelijken en reviews opzoeken :) .

[ Voor 19% gewijzigd door gambieter op 29-11-2009 17:09 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:36

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Overige Hardware is voor hardwarevragen die nergens anders op GoT besproken worden. Geluidskaarten en hun aansluitingen met hifi-apparatuur horen prima in Audio & HiFI (zou het...?)

Move OH->AH

Overigens geldt ook daar dat we eigen inzet verwachten voor je een topic opent. Die eigen inzet ontbreekt nogal in je topicstart. Als je niet alsnog aangeeft waar je zelf gezocht hebt, op welke termen, wat je toen vond (links!) en wat dan exact onduidelijk is, kan het zijn dat je topic wegens gebrek aan zelfwerkzaamheid op slot gaat :o

Oslik blyat! Oslik!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

dion_b schreef op maandag 30 november 2009 @ 00:27:
...kan het zijn dat je topic wegens gebrek aan zelfwerkzaamheid op slot gaat :o
Zoals door de heren boven mij reeds is gezegd is dit forum is geen "vraag en krijg antwoord" forum, maar een discussieforum. Het is dus de bedoeling dat je zelf eerst onderzoek doet voordat je hier een topic opent. Zoeken op dit forum, of natuurlijk gewoon "googlen". Ook de link van Gambieter naar de Pricewatch is een hele goede.

Ik stel voor dat je kijkt naar De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid. Ook dit subforum heeft een beleid: AUD beleid. Lees deze topics goed door; dan begrijp je ook waarom dit topic op slot gaat en wat je meer moet doen mocht je in het vervolg weer een topic willen openen.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.