Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug|fp] moderaties niet meer in te zien [2]

Pagina: 1
Acties:
  • 241 views

• torp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:07
Vervolg op \[bug|fp] moderaties niet meer in te zien (inmiddels op slot).

Ahoi, opnieuw zo'n geval. Via het moddereter-forum kwam ik bij een post. Meteen na het modereren kon ik de moderaties van de post niet meer inzien. Maakt het misschien uit dat ik tijdens het modereren de post niet in de thread maar los in beeld had, net als de vorige keer? Je zou het niet verwachten maar wie weet een oud javascriptje geladen of zo?

[ Voor 9% gewijzigd door torp op 29-11-2009 15:00 ]

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Misschien wel even handig je OS en Browser te vermelden, hier in FF3.5.5 onder XP werkt ie prima, zelfs na beoordeling.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Ik heb even jouw account impersonated om te kijken wat jij ziet (maar dan met Firefox in mijn geval) en ik zie de waarde die je gemodereerd hebt wel gewoon. Ik denk ook dat het iets lokaals is om die reden. Probeer het eens met een andere browser en/of ander OS wanneer dat mogelijk is.

☻/
/▌
/ \

• torp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:07
Ik kan wel zien wat ik gemodereerd heb maar ik kan mijn eigen moderatie niet wijzigen, en ik kan ook niet zien hoe deze post door anderen gemodereerd is. Bij klikken gebeurt er niks.

Dit geldt voor Safari 4.0.4 (zoals al stond in het eerdere topic wat ik in de openingspost noem).
Inderdaad werkt het in Firefox wel.

edit: Ik had m'n Mac vannacht uitgezet en nu kan ik het wel weer zien. Wat is hier aan de hand?

[ Voor 34% gewijzigd door torp op 30-11-2009 09:48 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:06

crisp

Devver

Pixelated

edit: Ik had m'n Mac vannacht uitgezet en nu kan ik het wel weer zien. Wat is hier aan de hand?
Geen idee, maar ik denk dat het wel aantoont dat het aan jouw browser gelegen moet hebben en dus geen bug aan onze kant is :)

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.