ik heb een nieuwe sata Hard disk van WD in mijn computer gemonteerd en mijn pc detecteert hem in mijn bios, ook in windows (windows 7) bij Device manager, maar hij staat niet bij "my computers" hoe los ik dit op? moet ik hem ergens een letter toewijzen ofzo? Zoals G: ? of moet ik iets anders doen.. dit wordt trouwens mijn 4e schijf in mijn pc.! maar dat maakt denk ik niet uit.!
Ook zou het kunnen dat de hard disk geen letter toegewezen heeft. Dit kan je vinden in het panneel waar ook Borromini het over heeft.
oke, bedankt voor de snelle reacties.. en in welk programma kan ik dat doen? ik kan disk manager niet vinden in windows 7..
Hallo Nick-, aller eerst welkom op GoT. Graag wil ik je er op wijzen dat wij er hier vanuit gaan dat men ook enig eigen initiatief toont, onder andere door gebruik te maken van de FAQ's en de GoT search.
Wanneer je dit had gedaan dan was je er zeker uitgekomen, aangezien dat dit toch onder het kopje basiskennis valt. Om deze reden gaat dit topic dan ook op slot.
Wanneer je dit had gedaan dan was je er zeker uitgekomen, aangezien dat dit toch onder het kopje basiskennis valt. Om deze reden gaat dit topic dan ook op slot.
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()