Ik heb een 2.1 Speakerset van Labtec. Deze deed het altijd goed op windows xp. Ik heb laatst echter Windows 7 (64 bit) geinstaleerd, en sindsdien doen alleen nog maar de rechterspeaker en de center speaker het. De linker speaker geeft geen geluid. Ik heb de speakerset aangesloten op mijn netbook (ook windows 7, 32 bit...) en daar doen de speakers het wel allemaal. Ik had vroeger op windows xp altijd de nForce Drivers van Nvidia, maar bij windows 7 heb ik de AC97 drivers van Realtek (werd automatisch gedownload...). Heeft iemand enig idee?
Welk moederbord/laptop gaat het hierover?
Met alleen dit kunnen we niets, heb je voorts de speakers getest of ie niet gewoon kapot is?
Met alleen dit kunnen we niets, heb je voorts de speakers getest of ie niet gewoon kapot is?
Drive it like you stole it.
Voor windows 7 kan ik je altijd de drivers van de realtek-website aanraden. Ik heb er zelf namelijk ook problemen mee gehad, maar met de driver zelf was het probleem helemaal voorbij 
<mierenneukermode>
de subwoofer is overigens geen center-speaker
sterker nog, je kunt m feitelijk overal in de ruimte plaatsen zolang hij maar hoorbaar en redelijk dicht in de buurt staat.
</mierenneukermode>
<mierenneukermode>
de subwoofer is overigens geen center-speaker
</mierenneukermode>
1995: 486 AM5x86-p75@160 512kb L2, 64MB, S3 Stealth 64 3000 4MB VLB, AWE64 Value, 8GB CFµDrive
1998: K6-III 400MHz, 384MB, Voodoo4 AGP, AWE64 Gold!, Adaptec AHA-29160+2x 72GB 10krpm SCSI
Bedankt voor jullie hulp. Ik heb wat geklooid met drivers van de realtek site, en nu doen ze het weer:). Probleem opgelost dus.