Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Helleuw!

Ik ben bezig voor een school opdracht en nu hadden wij een idee bedacht waarbij we een virtuele tour zouden willen maken. Je kent het wel, dat je een foto ziet, en er dan een pijl op de deur staat zodat je hier in kan "lopen" en vervolgens kun je daar weer twee kanten op.

Nu staat het internet vol met programma's die dit zouden kunnen realiseren, maar dit is allemaal gebaseerd op 360graden pics.. Nu heb ik zitten zoeken en zoeken maar ik heb nergens een programma (of script) kunnen vinden die het zonder de 360graden kan.

Iemand enig idee welk stuk software of script ik hiervoor kan gebruiken?

Thanks in forward!

Erwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

PowerPoint ?

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neobahamuth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

Je kan het zelfs in html doen met imagemaps.

BBQBBQ 2OpendeurdagLED Cat Feeder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Neobahamuth schreef op zondag 29 november 2009 @ 14:04:
Je kan het zelfs in html doen met imagemaps.
Kijk dat zocht ik! maar ik had geen idee hoe ze dit noemden!
En powerpoint kan niet online, was ik nog vergeten te zeggen. ( en dan altijd nog keynote he ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 10:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Erwin, dit is niet de manier waarop we een nieuw topic verwachten.
We willen je wel helpen, maar het loopt er zo al gauw op uit dat we dubbel werk doen.

Je zegt dat je hebt gezocht, maar daarvan laat je niet zien wat je al hebt gevonden.
Wil je dat opsommen? Dan kunnen we de oplossingen die niet voldoen, alvas links laten liggen.

Ook doen wij Tweakers elkaar niet constant de groeten.
Ik vermoed dat je hier nieuw bent en dat je de regels nog niet goed kent. Om te voorkomen dat je in je eerste posts hier al tegen allerlei regeltjes oploopt, hier het Algemeen Beleid.

[ Voor 30% gewijzigd door Dark Blue op 29-11-2009 17:34 ]

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs