Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

XS4All Toekomst en nu - Volledige overgang naar KPN?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al vele jaren adsl van xs4all. Sinds ongeveer twee jaar is dit adsl-only met voip geworden. Over het algemeen gezien loopt de adsl redelijk goed. De kwaliteit van voip-telefonie vind ik echter erg mager tot slecht.
Onlangs de Fritzbox 7170 in gebruik genomen in de hoop dat daar bijvoorbeeld de Qos op een goede wijze mee te regelen zou zijn omdat bij downloaden telefoneren eigenlijk onmogelijk is. Eerste testen en wat zoeken op fora heeft opgeleverd dat XS4all zelf kennelijk geen verkeersscheiding kent en ook het modem er niets mee kan ondanks het feit dat er in grote letters is aangegeven dat het modem bandbreedtebeheer kent.

Wat de prijsstelling en het zich zelf alsmaar op de borst kloppen als de beste provider betreft ben ik helemaal niet meer tevreden. XS4all heeft erg veel last gekregen van zelfoverschatting en vergeten om de dienstverlening zowel technisch als qua helpdesk en zeker niet als laatste de prijzen op een goed niveau te houden. Het persbericht dat het volgend jaar met de nodige verbeteringen (lees snelheidsverhoging en internet TV) zal komen is volgens mij een ongeplande noodgreep omdat er kennelijk nogal wat klanten weglopen.

XS4ALL HOLDING BV wordt opgegeten door KPN BV
Begin november zag ik in het dagblad Trouw in een klein juridisch stukje dat XS4ALL Holding BV verdwijnt en opgaat in KPN BV. Kennelijk is KPN net als bij Het Net bezig om de brand-name KPN vol in de etalage te zetten. Een logisch gevolg daarvan lijkt mij dat XS4all zelf ook binnen niet al te lange tijd volledig in KPN zal opgaan.

Ik heb XS4all nog even gemaild en gevraagd wat het opheffen van de Holding voor de klanten van gevolgen zal hebben. Wat zulke zaken betreft is XS4all kennelijk niet zo communicatief. Op het antwoord is het nog steeds wachten.... :(

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:58
Verwijderd schreef op zondag 29 november 2009 @ 13:29:
Ik heb al vele jaren adsl van xs4all. Sinds ongeveer twee jaar is dit adsl-only met voip geworden. Over het algemeen gezien loopt de adsl redelijk goed. De kwaliteit van voip-telefonie vind ik echter erg mager tot slecht.
Onlangs de Fritzbox 7170 in gebruik genomen in de hoop dat daar bijvoorbeeld de Qos op een goede wijze mee te regelen zou zijn omdat bij downloaden telefoneren eigenlijk onmogelijk is. Eerste testen en wat zoeken op fora heeft opgeleverd dat XS4all zelf kennelijk geen verkeersscheiding kent en ook het modem er niets mee kan ondanks het feit dat er in grote letters is aangegeven dat het modem bandbreedtebeheer kent.

Wat de prijsstelling en het zich zelf alsmaar op de borst kloppen als de beste provider betreft ben ik helemaal niet meer tevreden. XS4all heeft erg veel last gekregen van zelfoverschatting en vergeten om de dienstverlening zowel technisch als qua helpdesk en zeker niet als laatste de prijzen op een goed niveau te houden. Het persbericht dat het volgend jaar met de nodige verbeteringen (lees snelheidsverhoging en internet TV) zal komen is volgens mij een ongeplande noodgreep omdat er kennelijk nogal wat klanten weglopen.

XS4ALL HOLDING BV wordt opgegeten door KPN BV
Begin november zag ik in het dagblad Trouw in een klein juridisch stukje dat XS4ALL Holding BV verdwijnt en opgaat in KPN BV. Kennelijk is KPN net als bij Het Net bezig om de brand-name KPN vol in de etalage te zetten. Een logisch gevolg daarvan lijkt mij dat XS4all zelf ook binnen niet al te lange tijd volledig in KPN zal opgaan.

Ik heb XS4all nog even gemaild en gevraagd wat het opheffen van de Holding voor de klanten van gevolgen zal hebben. Wat zulke zaken betreft is XS4all kennelijk niet zo communicatief. Op het antwoord is het nog steeds wachten.... :(
Hetnet is inderdaad KPN geworden, dit gaat echter voor zover ik niet voor XS4all gebeuren, zie hier ook nergens bericht van.

• jayb
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05-01-2024
Dat de holding wordt overgenomen is vrij logisch... wil nog niet zeggen dat de werkmaatschappijen ook worden overgenomen.

Ik neem aan dat men slim is geweest door XS4all internet in een onderliggende werkmaatschappij te stoppen wat dus simpel weg betekend dat het verdwijnen van de holding betekend dat de werkmaatschappij door kan gaan.

Zie ook wikipedia concept holding dan wordt het je waarschijnlijk gelijk een stuk duidelijker hoe zo'n moeder maatschappij kan functioneren

• !GN!T!ON
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21-11 18:04
wij hebben ook al lange tijd XS4ALL, maar tegenwoordig vind ik ze ook niet zo goed meer, ze zijn erg duur voor de snelheden die je krijgt en de helpdesk is vrij slecht. ook zijn er regelmatig storingen in mijn gebied.

mischien toch maar eens kijken naar ziggo :O

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Na wat google werk lijken de ze inderdaad te fuseren maar dat hoeft alleen juridisch geneuzel te zijn.
Een logisch gevolg daarvan lijkt mij dat XS4all zelf ook binnen niet al te lange tijd volledig in KPN zal opgaan.
Tja, iedereen denkt er het zijne van, maar KPN heeft eerder aangegeven XS4all, telfort en KPN als merknamen te willen behouden.

meer leesvoer:
KPN lijkt meer in te zetten op FTTH waar XS4all meer op VDSL2 in gaat zetten in de toekomst.
http://www.telecompaper.com/nl/article.aspx?cid=694846

[ Voor 15% gewijzigd door arjants op 29-11-2009 13:53 ]

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

• vincedd
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 28-11 12:38
@ TS:1x neerzetten is wel genoeg

[ Voor 8% gewijzigd door vincedd op 29-11-2009 14:08 ]

Verwijderd

Dit is het begin van het einde van XS4ALL

Naam: XS4ALL Holding B.V.
Vestigingsadres: Eekholt 42
Vestigingsplaats: 1112XH Diemen
KvK-nummer: 33277226 0000
Soort Inschrijving: Hoofdvestiging
Status: Uitgeschreven uit het Handelsregister

De andere BV bestaat nog wel.

Naam: XS4ALL Internet B.V.
Vestigingsadres: Eekholt 42
Vestigingsplaats: 1112XH Diemen
Internetadres: www.xs4all.nl
KvK-nummer: 33287534 0000
Soort Inschrijving: Hoofdvestiging

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2010 15:29 ]

• Johny_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-09 19:53
Het opheffen van een Holding betekent niet het einde van XS4ALL. Dit heeft waarschijnlijk alleen fiscale redenen. Het was bovendien al lang aangekondigd. Het merk XS4ALL blijft bestaan en zoals door XS4ALL bedongen is blijft het ook bestaan als zelfstandige dochteronderneming.

• Robinski
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-09 21:22

Robinski

A.K.A. RHarmsen

Laten we hopen van niet. Voordat we straks allemaal achter irritante poortfilters met dynamische IP adressen zitten.

10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput

• joop99
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:31
Ik weet niet of niemand van jullie de laatste presentaties van KPN heeft gezien, maar daarin wordt xs4all boven KPN gepositioneerd als merk. Dat betekent volgens mij dat je ervan mag uitgaan dat xs4all op kwaliteit en niet op prijs stuurt (en dat ze dus "duur" zullen blijven). Dit geeft ook aan dat ze dus geen plannen hebben om het merk op te heffen.

• Xadeon
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

En dan te bedenken dat ook het ooit zo geroemde Demon Internet in XS4ALL is opgegaan. ;(

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Pagina: 1