Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik heb een probleem met de Windows Media Player plugin voor Firefox (3.5.5).

Sinds 2 dagen heb ik een nieuwe PC met daarop Windows 7 Professional (64 bit). Hierop staat standaard Windows Media Player 12 geinstalleeerd en ik heb zelf Firefox 3.5.5 erop gezet.

Nu wilde ik uitzendinggemist gaan kijken maar daarvoor is natuurlijk de WMP plugin nodig. Deze download ik zelf altijd op de onderstaande link (voor bijv. Win XP):

http://port25.technet.com...efox-plugin-download.aspx

Firefox afgesloten en deze plugin geinstalleerd. Ik kreeg de melding dat de installatie succesvol was verlopen en vol verwachting startte ik FF weer. Helaasch kreeg ik nog steeds de melding dat ik de WMP plugin moest downloaden bij het openen van een uitzendinggemist filmpje.

Vervolgens heb ik hulp gevraagd in het Windows 7 topic. Daar werd mij duidelijk dat wanneer de plugin geinstalleerd is deze sowieso moet staan bij Addons -> Plugins, dit is bij mij niet het geval. Verder heb ik een aantal keer de plugin verwijderd, computer gereboot en de plugin opnieuw geinstalleerd, maar niks lijkt te werken. Iedere keer krijg ik wel de melding dat de installatie goed is gegaan maar het werkt nog steeds niet.

Iemand die mij kan helpen??? :D ik heb geen idee waar dit door zou kunnen komen en hoe ik het kan verhelpen....