Toon posts:

Laptop met microfoon naast camera

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil binnenkort een laptop halen en vind Skype daarbij heel belangrijk. Het is dus van belang dat de camera en microfoon van goede kwaliteit zijn.

Wat ik heel fijn vind aan Macbooks is dat niet alleen de kwaliteit van de camera en microfoon goed zijn, maar vooral de microfoon naast de camera op het scherm bevind, en dus niet in de computer zelf. Hierdoor hoort de ander al die geluiden van de laptop niet, zoals de fan e.d. Maar ik wil toch blijven bij Windows 7.

Heeft iemand hier misschien een suggesties voor merken die hun laptops uitrusten met goede kwaliteit camera en microfoon en eventueel ook die microfoon naast de camera?

• pm1
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-12-2021

pm1

SoLiD-Killer

de meeste huidige laptop's met een ietwat recente geluidskaart hebben een functie in hun driver ingebouwd om fan noise, achtergrondgeluiden en geluid uit je boxen systematisch te onderdrukken. maak je er geen zorgen over.

Ik heb zelf een tijde voor een vraagteken gestaan toen ik m'n vrienden een liedje wou laten horen via skype, boxen stonden echt voluit te spelen maar aan de andere kant hoorden ze niks buiten mijn stem.

edit: ik heb iemand op skype met een windows 7 samsung laptop en het geluid is kristalhelder ;)

[ Voor 10% gewijzigd door pm1 op 29-11-2009 11:28 ]

(\ _ /)
(='.'=)
(")_(")This is Bunny.
Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reactie, pm1. Je hebt inderdaad gelijk. Na het lezen van je post was ik gelijk naar de MediaMarkt gegaan en heb een Sony VAIO VGN-NW21MF gehaald en ben er ontzettend blij mee. Toevallig zit de microfoon naast de camera, en het is van uitstekende kwaliteit.