"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Zou het kunnen zijn dat MS voor de release candidate geen of nauwelijks meer updates uitgeeft?
De retail versie is nou al meer dan een maand te verkrijgen.. dus wellicht dat MS RC's geen updates meer aanbiedt. Zou ik niet eens zo'n rare beslissing vinden.
Ik weet er verder niets van af.. dus het is maar en gok
De retail versie is nou al meer dan een maand te verkrijgen.. dus wellicht dat MS RC's geen updates meer aanbiedt. Zou ik niet eens zo'n rare beslissing vinden.
Ik weet er verder niets van af.. dus het is maar en gok
Microsoft maak geen updates voor een OS waarvan de final al uit is.. beetje dubbel werk immers 
tot 1 maar 2010 heb je de tijd om te upgraden naar een full version anders reboot je systeem elke 2 uur. tot 1 juni 2010 functioneerd hij nog
maw: tijd om te upgraden!
tot 1 maar 2010 heb je de tijd om te upgraden naar een full version anders reboot je systeem elke 2 uur. tot 1 juni 2010 functioneerd hij nog
A wise man's life is based around fuck you
Nu hoef je niet gelijk in allerijl je computer te herinstalleren (upgraden kan niet) want je hebt nog tot februari de tijd, daarna reboot je pc elke 2 uur...Powershell schreef op zondag 29 november 2009 @ 08:25:
Microsoft maak geen updates voor een OS waarvan de final al uit is.. beetje dubbel werk immers
Wat ^^ zei...beter lezen, het is nog vroeg....maar je moet volgens mij wel een complete herinstallatie doen...
Je kunt wel een backup maken van je systeem, herinstalleren en dan backup terug zetten...
bronnetje: nieuws: Microsoft stelt RC Windows 7 beschikbaar
[ Voor 13% gewijzigd door Mike2k op 29-11-2009 08:49 ]
You definitely rate about a 9.0 on my weird-shit-o-meter
Chuck Norris doesn't dial the wrong number. You answer the wrong phone.
Ok daar had ik nog niet aan gedacht, nou genoeg uitgesteld dan maar, het wordt langzaam aan tijd voor een echte versie
Had even gewacht omdat ik nog niet wist welke het slimste voor mij was vandaar.
thansk
Had even gewacht omdat ik nog niet wist welke het slimste voor mij was vandaar.
thansk
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Waarom zouden er geen updates meer komen voor de RC? Tussen de RC en de final zitten immers geen/nauwelijks verschillen. Ik denk dan ook niet dat het daar aan ligt.
Wel raar dat je geen updates meer krijgt, er zijn er zat geweest sinds 2 november.
Wel raar dat je geen updates meer krijgt, er zijn er zat geweest sinds 2 november.
ach de final is alleen maar een een nieuwe build mete andere versie's van dll's executable's tochBasKrie schreef op zondag 29 november 2009 @ 11:26:
Waarom zouden er geen updates meer komen voor de RC? Tussen de RC en de final zitten immers geen/nauwelijks verschillen. Ik denk dan ook niet dat het daar aan ligt.

A wise man's life is based around fuck you
Pagina: 1