Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperPrinses
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20-10-2018
Hallo,

Heeft iemand ook problemen met het online bankieren bij Rabomobiel?
Ik heb nu een Samsung Galaxy Spica (simlockvrij) en ik heb als provider Vodafone.
Ik heb overal gezocht, maar het lukt me niet een goede oplossing te vinden voor het probleem.
Heb ook al geprobeerd via Opera mini de site te benaderen, maar het lukt gewoon niet om in te loggen bij de "mobiel bankieren-site".

Heeft iemand een idee?

Macbook Pro Mid 2010 13'3 Intel Core 2 Duo 2'66Mhz - 4Gb DDR3, Blackberry Bold 9700, iPhone4 , iPod Classic 160Gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 25-09 16:12
Rabomobiel is toch een abbonement?
Welke website of applicatie gebruik je hiervoor?
Of gebruik je gewoon de normale website die je ook op de pc gebruikt?
Iets meer informatie zal wel handig zijn, dan kan ik het hier ook ff proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:52
Heb je wel vodafone proxy server ingesteld?
Adres is: 192.168.251.150
poort: 8799

Daarna kan je gewoon inloggen.
Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperPrinses
Ik bedoelde eigenlijk rabo mobiel bankieren.
Ik wil gebruik maken van hun dienst via mijn telefoon. En ik gebruik gewoon de standaard browser van de Spica (chrome lite).

Macbook Pro Mid 2010 13'3 Intel Core 2 Duo 2'66Mhz - 4Gb DDR3, Blackberry Bold 9700, iPhone4 , iPod Classic 160Gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyronick
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:47

Pyronick

Vorsprung durch gas geben.

Heb je wel een Rabo Mobiel Internetbankieren abbonnement? Het kost 3 euro per kwartaal om mobiel te kunnen bankieren.
Deze kun je via de gewone Rabo Internetbankieren portal aanvragen.

Probeer deze link, op je telefoon: https://rmb.rabobank.nl/i/bankieren/menu.do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperPrinses
SgtH3nry3 schreef op zondag 29 november 2009 @ 15:40:
Heb je wel een Rabo Mobiel Internetbankieren abbonnement? Het kost 3 euro per kwartaal om mobiel te kunnen bankieren.
Deze kun je via de gewone Rabo Internetbankieren portal aanvragen.

Probeer deze link, op je telefoon: https://rmb.rabobank.nl/i/bankieren/menu.do
yep. :)
ook dat heb ik. en de link is mij ook bekend.
Ik heb ook die proxy servers ingesteld. Maar hij doet het nog niet.
Ik deed het eerst via mijn oude telefoon (nokia 5800) en toen was het geen probleem.
Maar op die galaxy spica ( of misschien op android, dat weet ik niet zeker), maakt hij geen verbinding.

Ik zie op de rabo mobiel site, dat ze diezelfde telefoon ook in combinatie met rabo mobiel bankieren verkopen!
Dus het moet echt wel mogelijk zijn!!!

[ Voor 16% gewijzigd door SuperPrinses op 29-11-2009 18:16 . Reden: Nieuwe info! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperPrinses
Beste mensen,
het probleem is inmiddels opgelost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooperator
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:50
SuperPrinses schreef op zondag 29 november 2009 @ 18:24:
Beste mensen,
het probleem is inmiddels opgelost!
Misschien dat het een idee is om hier te schrijven hoe je het hebt weten op te lossen?
Dan kunnen anderen die ook zo'n probleem hebben wellicht ook deze topic vinden en ook blij gemaakt worden met de oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperPrinses
Dat is inderdaad een goed idee.
Bij mij lag het in ieder geval aan de browser.
De proxy server moet in in ieder geval ingesteld zijn.
Daarna, als je "mobiel bankieren" indrukt, dan verwijst hij in de adresbalk naar "login.vodafone.nl".
Dan blijft hij hangen op een blanco scherm. Ik ben weer teruggegaan naar het beginscherm van mobiel bankieren en dan gewoon een paar keer in blijven drukken. Soms gaat hij door naar de beveiligde server en soms dan krijg ik dat blanco scherm. Helaas. Ik heb verder geen technische exacte oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooperator
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:50
SuperPrinses schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 13:23:
Dat is inderdaad een goed idee.
Bij mij lag het in ieder geval aan de browser.
De proxy server moet in in ieder geval ingesteld zijn.
Daarna, als je "mobiel bankieren" indrukt, dan verwijst hij in de adresbalk naar "login.vodafone.nl".
Dan blijft hij hangen op een blanco scherm. Ik ben weer teruggegaan naar het beginscherm van mobiel bankieren en dan gewoon een paar keer in blijven drukken. Soms gaat hij door naar de beveiligde server en soms dan krijg ik dat blanco scherm. Helaas. Ik heb verder geen technische exacte oplossing.
Ik heb wel android, maar geen rabomobiel dus ik zou niet weten hoe of wat, maar beter dat je een soort van oplossing geeft dan geen oplossing nietwaar? :+
Pagina: 1