Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[vista x86] volume verhogen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een laptop met vista home premium. 90% van de tijd is mijn audio volume goed.

Echter kom ik nog wel eens een flimpje tegen op het internet waarvan het volume erg laag is. Ik heb dan alles op maximaal gezet en nog versta ik erg weinig van de afleveringen die ik probeer te kijken. De echte oorzaak is natuurlijk een te laag volume van deze filmpjes, maar daar kan ik helaas niets aan doen.

Nu ben ik op zoek naar iets van een applicatie die het volume kan verhogen. Bij voorkeur iets dat het overall volume in windows verhoogt, maar eventueel een app die het volume van flash player 10 kan verhogen ben ik ook erg blij mee.

Ik heb hiervoor op internet al redelijk veel gezocht. Overal krijg je het advies, koop externe speakers met amp, met als reden dat laptopspeakers gewoon niet goed genoeg zijn voor hard geluid. Maar aangezien het geluid in 90% van de gevallen wel gewoon goed is, weet ik dus dat de speakers het wel aankunnen.. (meestal moet ik het windows volume zelfs op +/- 25% zetten omdat het anders veel te luid is)

De andere oplossingen die aangedragen worden, gaan om het instellen van de volume niveau's in windows. Dit heb ik vor zo ver ik weet waar het zit al gedaan.

in de standaard mixer, alle sliders omhoog.
rechtermuis op speaker icoon->afspeelapparaten->niveau ook naar 100%

wanneer iemand iets weet waarmee ik het volume van deze filmpjes kan verhogen hoor ik het graag.

voor de volledigheid:
dell vostro 1000
windows vista home premium
afgespeelde video's: bijvoorbeeld youtube videos.