Ik heb sinds kort eindelijk mijn Denon versterker in gebruik om films te bekijken. Het is de AVR-1803 versteker met ondersteuning voor 5.1 of 6.1 surround sound. Momenteel heb ik Bose speakerset (AM-5) met twee melkpakjes. Nu wil ik dit uitbreiden naar een surround set voor mijn woonkamer. Nu vroeg ik mij af of er misschien goede leuke (betaalbare) speaksets worden verkocht. Ik zie namelijk vaak alleen surroundsets inclusief een nieuwe versterker van bijv. ONKYO. Alleen mijn Denon werkt nog prima...
Mijn vraag voornamelijk is of ik mijn AM-5 nog kan gebruiken tbv. 5.1 of dat het betere is om een nieuwe speakerset te kopen? De Denon moet goed genoeg zijn. Zijn er betaalbare sets met een goede prijs-kwaliteit verhouding? De sets die ik tot nu heb gezien zijn meteen 1000euro en dat is flink boven mijn budget.
Omdat ik zelf niet echt thuis ben in het hele surround sound gebeuren. Wilde ik de mensen in dit forum om advies vragen.
Mijn vraag voornamelijk is of ik mijn AM-5 nog kan gebruiken tbv. 5.1 of dat het betere is om een nieuwe speakerset te kopen? De Denon moet goed genoeg zijn. Zijn er betaalbare sets met een goede prijs-kwaliteit verhouding? De sets die ik tot nu heb gezien zijn meteen 1000euro en dat is flink boven mijn budget.
Omdat ik zelf niet echt thuis ben in het hele surround sound gebeuren. Wilde ik de mensen in dit forum om advies vragen.