Call of duty modern warfare 2 loopt vast op de oudere ps3's

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quinie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-05 17:18
Ik post dit voornamelijk voor een vriend van mij. Hij heeft de oudste ps3 en veel problemen met Call of duty modern warfare 2. Regelmatig loopt de ps3 vast kan helemaal niks meer behalve nog een reset. knop achter uit en aan. Nu blijkt dat er veel meer mensen zijn met dit probleem.

http://www.modernwarfare2...d9bd66c&start=10#p3080804

Het lijkt erop dat sommige ps3's zelfs helemaal de geest geven. De nieuwe slimline heeft dit probleem niet. Hoe groot is dit probleem onder tweakers. En als het probleem inderdaad meer voor komt en zelfs de oude ps3 vernield. Hoe kan het dan verder zo stil zijn daarover op game/nieuws sites?

qoute van forum:

i want to mention a few glitches but firstly can you please forward this on to your boys at Infinity Ward, we need an install for PS3 coz it is damaging our PS3s a few of my friends systems have broke down whilst playing MW2 and when your playing online it sounds Sooo unhealthy its constantly grinding away/loading or reading, im addicted to this game and hope to play for hundreds of hours but i cant bare the sound of my PS3 overworking.

[ Voor 25% gewijzigd door Quinie op 28-11-2009 17:02 ]

http://www.Quinie.nl
http://soundcloud.com/quinie
https://www.wereoutthere.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thriller
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:50
Mijn ps3 40GB loopt ook regelmatig vast met dit spel. Vaak tijdens het zoeken naar een match. Soms loopt hij helemaal vast en soms is het alleen het spel en kan ik deze wel afsluiten waarna de ps3 zichzelf herstart.

Een vriend van mij heeft hetzelfde probleem met zijn 80GB ps3.

Hoop niet dat het zo erg is dat het echt een ps3 kan slopen.

Hopelijk komt er een oplossen voor deze en andere mw2 gerelateerde problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quinie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-05 17:18
Het komt inderdaad vaker voor dat mensen dan nog wel via de ps button de game kunnen quiten . Wat dan vaak niet echt quiten word maar ook een harde reset. Die van mijn vriend kan zelfs dat niet.

Ik heb zelf een 80gb net voor de slim gehaald en die loopt maar af en toe vast. Ik kan dan nog wel in het menu ook maar resultaat is harde reboot. Met 2 posts staat de teller dus al op 4 :S

http://www.Quinie.nl
http://soundcloud.com/quinie
https://www.wereoutthere.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:08

Grannd

da Granndest

Nooit last van gehad, niemand die ik ken ook niet.

Ik heb een 60GB van een paar maanden na launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-03 20:30
Heb afgelopen dinsdag mijn PS3 fat 80GB ontvangen. (aanbieding van Bart Smit)
Heb direct MW2 gekocht, en heb inmiddels al 2 vastlopers gehad! 1 maal deed hij helemaal niks meer en moest ik echt resetten met power knop. Andere keer kon ik via controller nog wel kiezen voor game beeindigen, maar de hele PS3 ging toen resetten!

Heb niet dat de PS3 tijdens het spelen rare geluiden maakt of veel herrie maakt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:06

Appie

F1RST Racing

Ik heb 1 van de allereerste generaties (1e versie US 60gb met volledige ps2 chip) en absoluut geen enkel probleem

[ Voor 14% gewijzigd door Appie op 28-11-2009 17:58 ]

You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:31
ter info: Ik heb een 40 gb en absoluut geen problemen met mw2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-07 13:18
Ik had een 60 gig launch PS3 (vorige week verkocht en een 250gb slim gekocht overigens). maar ik heb MW2 2 keer uitgespeeld op deze 60gig en geen enkele vastloper gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130184

Ik vraag me af of dit wel echt aan de game ligt. Vastlopers op console lijken laatste tijd steeds meer voor te komen. Mijn PS3 is ook een keer of 3-4 vastgelopen toen ik vroeger nog vaak call of duty 3 speelde. Op de 360 ook al de nodige vastlopers gehad.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 130184 op 28-11-2009 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-07 20:49
De ps3 (launch 2007 model) die loopt als enigste vast op Assassin's Creed (platinum). De ene keer wel gelijk en soms na een half uurtje. Dat spel word heel vaak gespeeld door mijn kinderen.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:59
Mijn redenatie

Super gehypd spel --> miljoenen verkocht --> er gaat altijd een klein percentage van een console stuk --> mensen maken vele uren met MW2 --> zelfde percentage consoles gaan stuk, maar nu is in een keer de schuld van MW2 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 290119

Ik heb zelf geen problemen (PS3 40GB), maar tijdens het online spelen maakt de bluray speler wel heel erg veel geluid. Zo irritant, en ik ben telkens bang dat mijn PS3 kapot gaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117981

Ik had vanmiddag ook een probleem met het opstarten van een spel, hij liep vast in het openingsscherm en bij het kiezen om het spel af te sluiten ging de PS3 telkens over op een reboot. Bleek uiteindelijk aan vieze vingers op de disc te liggen. Kennelijk geeft de PS3 dus geen foutmelding wanneer de schijf niet goed gelezen kan worden. Bij oudere PS3s zouden leesproblemen wel eens kunnen liggen aan een slechter functionerende laser. Ik zou je dus zeker aan raden om als je PS3 nog binnen de garantie zit contact op te nemen met Sony danwel met de winkel waar je het apparaat gekocht hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 334601

ik heb een ps3 slim, maar bij mij loopt modern warfare 2 ook vast. De eerste paar dagen deed ie het perfect en nu loopt hij steeds vast als ik missie's wil spelen of soms als ik online wil. focking naaiend. Daar betaal je dan 65 euro voor!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-03 20:30
Anoniem: 334601 schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 18:21:
ik heb een ps3 slim, maar bij mij loopt modern warfare 2 ook vast. De eerste paar dagen deed ie het perfect en nu loopt hij steeds vast als ik missie's wil spelen of soms als ik online wil. focking naaiend. Daar betaal je dan 65 euro voor!!
Zou ook zomaar aan je schijfje kunnen liggen! Ken je niet iemand in de buurt die ook een PS3 heeft, zou je het eens daar kunnen proberen! Als dit niet zo is zou ik toch is een belletje doen naar Sony, want dat is natuurlijk niet de bedoeling he 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Anoniem: 334601 schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 18:21:
Je leeftijd staat dan wel niet in je profiel, maar ik kan het raden... Act normal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bexxerz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:15
Ik heb de 2de generatie van de ps3 (60gb?). Ook bij mij hang de PS3 vast bij MW2.
Ik kom dit tegen bij het laden van het spel. Harde reset lost dit op (soms 2 x nodig).
Als ik eenmaal in het keuze scherm ben heb ik er ook geen last meer van. Hopelijk is hier iets aan te doen want het lijkt me niet goed voor de ps3 als deze telkens blijft vasthangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prinsmp
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09-03-2023
Mijn ps3 60gb van eerste generatie is 3 weken terug overleden -> hij leest helemaal geen discs meer.

Het begon allemaal met vastlopers, die steeds frequenter worden. wat mij betreft een teken dat de laser aan het overlijden is. Helaas viel mijn ps3 buiten garantie van 2 jaar.

Mijn advies als je tegen het einde van garantie zit, meteen opsturen naar sony voor een gratis replacement voor het te laat is.

Bij mij staat nu een nieuwe slim en oude verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave_e
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-09-2023
Ook ik heb problemen met mw2 op de ps3. Het lijkt erop of het alleen maar erger wordt. In het begin liep het spel vast als ik een potje had gespeeld op het score scherm aan het eind. In het begin had ik nog zoiets van "ach dat kan gebeuren" maar nu het steeds vaker voorkomt begint het aardig irritant te worden. Vooral omdat ik 9 van de 10 keer een harde reset moet geven en ik mn matchscore misloop. Ik had mn ps3 eerst bridged op mn livebox maar heb er nu een router tussen gezet op advies van de online helpdesk, omdat de livebox maar 1 ip kan toewijzen. Bridged had ik nat open en nu met de router moderate. Met andere spellen zoals medal of honour airborne had ik nergens last van.

Ik vraag me nu heel erg af of het niet aan het spel ligt .... Misschien mis ik een instelling ofzo op mn router maar ik ben echt een digibeet als het op zulk soort dingen aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Ik weet niet waar het aan ligt, maar het is niet je router. Als je verbinding niet goed zou werken zou je alleen niet goed online kunnen spelen (lag, verbinding word verbroken). Dat je ps3 vast loopt is ligt aan iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 350074

mijn ps3 250gb blijft ook hangen met mw2 eerst altijd aan het einde von een potje en daarna liep hij goed maar nu doet hij dat al na elk potje dus kan geen punten meer krijgen wat kan ik doen mijn andere spellen doen het perfect..
Pagina: 1