[WMP9] Standaard in toolbar bij opstarten Windows

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit hier met Windows Media Player 9 op de computer van mijn ouders. Wil die in de toolbar voor hun gemak. Dit is uiteraard mogelijk (Rechtermuisklik op toolbar > Toolbars > Windows media player), maar ik wil dat dit automatisch gebeurd elke keer als windows opstart. Automatisch WMP opstarten zou wel moeten lukken, maar hoe krijg ik hem dan standaard gelijk in de toolbar? Een dergelijke functie zit niet in het programma zelf zoals ik kan zien, zit dit wel in een latere versie dat iemand weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:10

Haan

dotnetter

Bedoel je met toolbar de quicklaunch die naast het start menu icoon zit? Want daar kan je gewoon snelkoppelingen heen slepen, dan staat ie er voortaan gewoon in.

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Haan schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 16:53:
Bedoel je met toolbar de quicklaunch die naast het start menu icoon zit? Want daar kan je gewoon snelkoppelingen heen slepen, dan staat ie er voortaan gewoon in.
Nee, dit zegmaar:

Afbeeldingslocatie: http://img209.imageshack.us/img209/273/toolbar4vj.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Je moet een snelkoppeling maken naar WMP met een muzieknummer wat ie af moet spelen en dan geminimaliseerd op laten starten, deze eventueel weer in je 'Opstarten'-map zetten zou moeten werken.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wiethoofd schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 17:42:
...en dan geminimaliseerd op laten starten...
Hoe doe je dat dan? Als ik een muziekbestand start opent WMP altijd gewoon in een window.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Je moet de snelkoppeling naar puur Windows Media Player kopieren en in het doel achter de locatie naar de wmplayer.exe de bestandslocatie van de mp3 zetten die je af wilt spelen
code:
1
"C:\Program Files\Windows Media Player\wmplayer.exe" /prefetch:1 "E:\Mijn documenten\Mijn muziek\Ane Brun - The Fall.mp3"
Bij 'Venster' geef je dan aan dat ie geminimaliseerd moet opstarten
Eventueel het volgende voor een afspeellijst:
code:
1
"C:\Program Files\Windows Media Player\wmplayer.exe" /prefetch:1 /Playlist "%UserProfile%\Bureaublad\Afspeellijst.pls"

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Pagina: 1