Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

icoontjes slaan niet goed op

Pagina: 1
Acties:
  • 324 views

• carsten888
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 04-11-2024
ik verwijderde mijn avatar uit mijn profiel. Ik zag in mijn posts dat die echt weg was. toen uploade ik een nieuwe avatar. 60x60 en heel klein. Maar dan staat de oude avatar er weer.

Nog 3 keer geprobeerd. Daar klopt echt iets niet.

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:12

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Ctrl-F5 gedaan?

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• SRich
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-11-2023
Lieve Adjes

ik denk dat forum admins je beter kunnen helpen

Het grote adblocking topic

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:12

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Wel naar de goede plaats wijzen dan, je hebt hier meer aan devvers dan aan adjes :) (LA is voor beleid, niet voor bugs)

Maar goed, met een TR wordt dit topic wel de goede kant opgeschopt.

[ Voor 8% gewijzigd door Dirk op 28-11-2009 19:51 ]

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-11 10:25

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Zoals de andere mensen ook al zeggen, al eens Ctrl+F5 geprobeert of je tijdelijke internet bestanden weggooien?

En dit past beter in Lieve Devvers, dus een move.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Kan zijn dat je hard moet reloaden, al geldt dat alleen als je oude icoon exact dezelfde naam heeft als de nieuwe.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21-11 21:30

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
En zelfs dat kan tegenwoordig fout gaan (blijft hij in de varnish cache hangen) dus moet je gewoon even een nieuwe naam eraan geven.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:02

crisp

Devver

Pixelated

Zie Kees: gewoon een andere naam geven aan een nieuw upload-icon :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.