Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb van de week een nokia n97 aangeschafd.

Alleen de toetsen staan op aserty indeling.
Mijn vraag hoe kan ik hem op qwerty zetten.
Hij staat gewoon op nederlands.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21:29

Umbrah

The Incredible MapMan

Staat je land ook op Nederland (maakt uit, Nederland met land op België = Azerty)? Waar heb je het toestel aangeschaft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Hoi mjhilbrink, welkom op GoT :)

We willen hier graag dat je aangeeft wat je zelf al geprobeerd hebt voordat je hier aan kwam kloppen. Een beetje zelfinitiatief is hier vereist. Zou je daarom je topicstart wat uit kunnen breiden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:25
Je zal naar een NSP moeten om andere software erin te laten flashen. Je kan ook zelf je product code kunnen aanpassen naar een nederlandse firmware ( let op: dit kan je garantie beïnvloeden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-10 16:11

Tags NL

Harmful or Harmless?

Heb je echt een azerty toetsenbord? (Ik bedoel, je ziet de indeling ook echt zo op de toetsen staan?) Had toen ook bijna een E61 gekocht met zo'n indeling, hield hem in de winkel vast en dacht WTF? Ik aan winkelier laten zien en hij wist niet eens dat er een andere layout dan qwerty bestond?!? Gewoon verkeerde doos gekregen en even later had ik een qwerty versie :)

Kun je hem nog ruilen? (Waar heb je hem besteld/gehaald?)

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem gewoon afgelope week bij de media markt gekocht. Maar daar wisten ze ook niet hoe ze de instelling konden veranderen.
En hij staat gewoon op nederlands....
Maar het toetsenbord is qwerty maar als ik de toetsen indruk is het azerty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 29 november 2009 @ 00:37:
Ik heb hem gewoon afgelope week bij de media markt gekocht. Maar daar wisten ze ook niet hoe ze de instelling konden veranderen.
In dat geval zou ik Nokia even een email sturen. En ze daarin vriendelijk vragen hoe je dit op kan lossen.

Mocht je zelf heel handig zijn kan het misschien ook opgelost worden met een firmware flash/hard reset.

Verder vraag ik mij af of je deze vraag niet beter in het n97 ervaringen topic kan stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op zondag 29 november 2009 @ 00:37:
Laat Mediamarkt hem dan omruilen, of laat hen contact opnemen met Nokia.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1