"huiswerk hulp" op got????

Pagina: 1
Acties:

• Tomas Zwinkels
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-11-2021

Tomas Zwinkels

graancirkels in m'n sokke

Topicstarter
het valt me op dat er de laaste tijd erg vaak topics geopend worden van mensen die problemen hebben met huiswerk/studiestof ed...

Nou kan ik me best voorstellen dat als mensen ergens mee vast zitten dat ze graag hulp willen hebbben... maar ik weet niet of het nou wel helemaal geweldig is dat ze dat op got doen... Bel dan gewoon ff een vriend ofzo..

nou hoeven van mij niet alle topixs gesloten worden met van die vragen ofzo.. maar ik was eigelijk benieuwd wat de manier waarop hiermee omgegaan word een beetje is...
en wat mede tweakers ervan vinden??

Heaven is overrated... -[Al 4.5 jaar hetzelfde Usericon]- ::Trots op zijn pasieve Got gedrag::

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Mee eens :)
Wat ik nog erger vind van 'ik moet voor school een [website|programma] maken, doe dat es ff voor me' (het wordt niet zo letterlijk gezegd, maar vaak is dat wel wat ze het liefste willen).

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

tis inderdaad niet errug GoT.... mja... Wetenschap & Levensbeschouwing en Nieuws, Sport & TV ook niet echt... misschien eigen ruimte geven net als Wetenschap & Levensbeschouwing en Nieuws, Sport & TV :?

Op zich best wel aardig om bepaalde problemen te zien.... ik heb het trouwens niet over zaken zoals "Ik mot morgen m'n verslag afhebben, wie heeft er een?"

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Mwah.. zolang ze de techfora er niet mee lopen te vervuilen, vind ik alles best hoor :)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Dingen waar mensen echt niet uitkomen heb ik niet zo'n moeite mee zoland ze maar aangeven iig wel al moeite gedaan te hebben.

Er zijn er ook zat die zoiets hebben van "Wie heeft er nog een verslag voor me liggen?" .. Dat soort mensen zijn gewoon lame...

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

Tsja. Er komen ook steeds meer huiswerk-threads op W&L. En inderdaad ook op de andere fora. Het probleem is dus bekend bij ons, wat we er mee gaan doen weten we nog niet.

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

• Tomas Zwinkels

Tomas Zwinkels

Topicstarter
Op maandag 05 maart 2001 15:44 schreef Diadem het volgende:
Tsja. Er komen ook steeds meer huiswerk-threads op W&L. En inderdaad ook op de andere fora. Het probleem is dus bekend bij ons, wat we er mee gaan doen weten we nog niet.
ok... weet ik dat. ik moet zeggen dat ik me er soms echt aan irriteer...

in afwachting op de oplosing :)

Heaven is overrated... -[Al 4.5 jaar hetzelfde Usericon]- ::Trots op zijn pasieve Got gedrag::

Verwijderd

Mwaah, als er een topic staat met als titel: schoolopdracht hulp, dan lees ik hem gewoon niet!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

oplossing = simpel. Aangezien niemand er beter van wordt behalve de persoon in kwestie is het gewoon overbodig. Ik leer niets van de de meeste huiswerkvragen omdat ze veel te specifiek zijn.

Huiswerkvragen doen ze maar thuis.

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-02 20:36
goed punt, want wij (de mods van w&l) woren namelijk een beetje zat van al die huiswerk topics op w&l die daar eik niet horen. Tot nu toe gedogen we het... maar goed.

Van mijn part mogen huiswerk topics op SG of helemaal nergens.

Verwijderd

Voor huiswerk kan je idd beter gaan naar

:?forum.scholieren.com:?

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Een beetje hulp vragen is best OK, zolang het niet uit de hand loopt (en dat is wanneer er dagelijks zulke topics gepost worden). Maar als ze vragen je hele huiswerk te maken of op een aso manier iets vragen dan mag die topic best dicht.

• Tomas Zwinkels

Tomas Zwinkels

Topicstarter
Op maandag 05 maart 2001 19:34 schreef duronrulez het volgende:
Voor huiswerk kan je idd beter gaan naar

:?forum.scholieren.com:?
ok die link die ga ik voortaan ff bij al die klote vraag derbij zetten :)

edit:
zo weinig woorden en dan nog fouten maken :)

Pagina: 1