Xbox 360 aansluiten op laptop.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 323637

Topicstarter
hallo iedereen,

jullie kennen het vast wel. gescheiden ouders en een gameconsole maar niet genoeg geld om voor bij beide ouders een monitor te kopen. ik heb daarentegen wel een laptop. zou het mogelijk kunnen zijn om een xbox 360 aan te sluiten op mijn laptop?

ik heb een acer aspire 6530 series met een hdmi, e-sata, en dvi ingang.

kan ik mijn xbox 360 er dus op aansluiten?
alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-04 23:44

DefLite

Why so serious?

Ik zou zeggen, probeer het eens? Je xbox heeft toch een HDMI uitgang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i7x
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:25

i7x

Emoji fan 👽🦑🦋🍓

Ik denk het niet. Ik heb het idee dat die ingangen enkel bedoelt zijn om een extern scherm mee aan te sluiten maar een Xbox gaat denk ik niet werken met een laptop scherm.

Als je toch besluit een scherm te kopen kun je via de Pricewatch al voor 115 euro een 22"1080p scherm vinden. ;)

http://tweakers.net/price...wZdGCaz__5-AS6Y7yOEx611h8

Denk er trouwens wel aan dat je misschien ook een speciale kabel (bijv. de Xbox 360 HD VGA kabel) moet kopen. Ik moest dit ook doen toen ik mijn Xbox 360 op mijn monitor wilde aansluiten.

[ Voor 39% gewijzigd door i7x op 28-11-2009 13:45 ]

🦅 U.S. ETFs kopen in Europa? https://europoor.com/ 📈 ARKK, 📈 UPRO, 📈 TECL, 📈 QQQJ, ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117981

Die 'ingangen' die je noemt zijn uitgangen. Wel zou je voor een paar tientjes een USB TV dongle kunnen kopen met video ingangen, maar dat zal een behoorlijk matige beeldkwaliteit opleveren. Ik zou op zoek gaan naar een tweedehands beeldscherm met DVI (weet niet of je ook HDCP op de DVI poort moet hebben voor de Xbox 360, zoek dat wel goed uit van te voren, voor de PS3 is dat wel nodig) Of anders ff wachten tot de sinterklaas of de kerst voor een scherm; Gescheiden ouders kun je natuurlijk prima tegen elkaar uitspelen, voor je het weet heb je een tweede Xbox ;) ("Bij m'n vader kan ik wel op de Xbox spelen")

Edit: een andere voordelige optie is natuurlijk om een oude TV van iemand die een flatscreen koopt over te nemen; Vaak kan je ze zo gratis meenemen.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 117981 op 28-11-2009 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i7x
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:25

i7x

Emoji fan 👽🦑🦋🍓

[b][message=33007935,noline]
[...]
(weet niet of je ook HDCP op de DVI poort moet hebben voor de Xbox 360, zoek dat wel goed uit van te voren, voor de PS3 is dat wel nodig)
[...]
Ja, het beeldscherm moet inderdaad HDCP ondersteunen.

🦅 U.S. ETFs kopen in Europa? https://europoor.com/ 📈 ARKK, 📈 UPRO, 📈 TECL, 📈 QQQJ, ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:37
Edit: een andere voordelige optie is natuurlijk om een oude TV van iemand die een flatscreen koopt over te nemen; Vaak kan je ze zo gratis meenemen.
Denk dat dit wel een handige tip is :) Kijk eens voor de gein op marktplaats binnen 10 km of je iets leuks kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:18
Of in de kringloopwinkel, kun je vaak ook nog wel redelijke TV's krijgen voor weinig geld.

88cm beeldbuis voor 3 tientjes ofzo :P

Maar op Marktplaats, of hier Tweakers Vraag & Aanbod kun je zo'n TV misschien wel gratis krijgen :P

[ Voor 35% gewijzigd door ThinkPad op 28-11-2009 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 323637

Topicstarter
hee,

bedankt allemaal voor jullie reacties. ik heb er veel aan gehad. ik denk dat ik dan toch maar een 2e tv/monitor ga kopen. ik heb op youtube al wel iets gevonden om hem aan te sluiten maar dan heb je duizende draadjes nodig en een stom programmatje.

ik wil dit topic nu beeindigen maar heb geen flauw idee hoe.
kan iemand mij helpen of hem zelf beeindigen als die dat kan.

bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

Anoniem: 323637 schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 17:51:
ik wil dit topic nu beeindigen maar heb geen flauw idee hoe.
kan iemand mij helpen of hem zelf beeindigen als die dat kan.
Topics kunnen enkel gesloten door mods/admins en niet door users zelf. Ze gaan overigens niet dicht als er een oplossing is, enkel om andere redenen.

Het is overigens niet verkeerd zelf één en ander op te zoeken; eigen inzet is iets dat toch wel verwacht wordt op GoT. Het lijkt me niet zo moeilijk uit te vinden is dat de aansluiting die op je laptop zit in principe een uitgang is voor bv een monitor en niet een ingang om een console oid op aan te sluiten.

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1