Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Weinig interessante domeinnaam backordereren

Pagina: 1
Acties:

• Lulukai
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:54

Lulukai

God's gift to women

Topicstarter
Een .com domeinnaam die ik al een tijdje wil hebben zal binnenkort komen te vervallen. Ik verwacht niet dat er veel animo voor zal zijn, maar ik wil toch zeker zijn om het domein te kunnen registreren.

Ik ben op zoek naar een goede, maar vooral betrouwbare service om een domein te kunnen backorderen.

Mijn oog viel op GoDaddy, voor 19 dollar volgen ze je domein en als het vrijkomt registreren ze het direct. Op andere fora heb ik gelezen dat ze echter soms het domein niet aan jou geven maar in een openbare veiling plaatsen. Dit wil ik dus absoluut niet.

Een andere is Snapnames, die 59 dollar vraagt, alleen vind ik op hun website niet veel uitleg over hoe het proces verloopt.

Heeft iemand (goede) ervaringen met services die backordering aanbieden? Wat zijn goede, wat zijn slechte? Is het het geld waard?

.

• Lulukai

Lulukai

God's gift to women

Topicstarter
schopje

.

• Lulukai

Lulukai

God's gift to women

Topicstarter
schopt harder

.

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-11 21:14

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Als de naam toch komt te vervallen, kun je dan niet "gewoon" wat regelen met de huidige eigenaar en 'm bijvoorbeeld voor 25 euro overnemen. Loop jij geen risico en hij heeft een meevallertje....

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Coach4All schreef op woensdag 02 december 2009 @ 19:56:
Als de naam toch komt te vervallen, kun je dan niet "gewoon" wat regelen met de huidige eigenaar en 'm bijvoorbeeld voor 25 euro overnemen. Loop jij geen risico en hij heeft een meevallertje....
tenzij huidige eigenaar hem eigemlijk wil houden en de ts bezig is met een hostile takeover ..

Iperf

• ID-College
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-11 14:33
Waarom niet direct zelf registreren dan als die vervalt?

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:20

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb zelf 2 domeinen via godaddy gereserveerd en ook netjes gekregen. Nooit eigelijk problemen met hun gehad.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Lulukai

Lulukai

God's gift to women

Topicstarter
Coach4All schreef op woensdag 02 december 2009 @ 19:56:
Niet zeker dat hij komt te vervallen, maar het is mogelijk dat de huidige eigenaar hem niet meer wil of vergeet te verlengen. Op dit moment wordt hij voor niets gebruikt.
SinergyX schreef op woensdag 02 december 2009 @ 20:14:
Ik heb zelf 2 domeinen via godaddy gereserveerd en ook netjes gekregen. Nooit eigelijk problemen met hun gehad.
Ok bedankt, leuk om te horen!

.

Verwijderd

ID-College schreef op woensdag 02 december 2009 @ 20:12:
Waarom niet direct zelf registreren dan als die vervalt?
Omdat er mogelijk andere services dat domein onmiddelijk kapen en er na registratie meteen een landingpage vol met advertenties staat.

een bestaand domein heeft vaak een PR opgebouwd, inkomende links enz, traffic, oude zoekmachine notering, das altijd een paar $ waard.

• Lulukai

Lulukai

God's gift to women

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 02 december 2009 @ 21:33:
[...]

Omdat er mogelijk andere services dat domein onmiddelijk kapen en er na registratie meteen een landingpage vol met advertenties staat.

een bestaand domein heeft vaak een PR opgebouwd, inkomende links enz, traffic, oude zoekmachine notering, das altijd een paar $ waard.
Inderdaad, dat is perfect wat ik wil vermijden. De domeinnaam is op zich niet veel waard, maar er zijn altijd malafide bedrijfjes die proberen om zo wat geld bij te verdienen. Hoewel ik de kans klein acht dat het nu gaat gebeuren, wil ik het toch vermijden.

.

• Lulukai

Lulukai

God's gift to women

Topicstarter
Ik weet dat dit voor .nl domeinen ook bestaat, maar kan het ook voor .be?

.

Pagina: 1