Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

1000 agenda items weggehaald hoe herstellen

Pagina: 1
Acties:

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
beetje noob actie. ik werk met google sync om 2 pc's plus pda soort van exchange te laten werken.

gisteren windows 7 opnieuw erop en de pst bestanden geimporteerd. daarna even archiveren en google sync draaien. vroeg sync of ie 1000 dingen mocht verwijderen. hmm vreemd, misschein omdat ze in het archief zitten oid. dus ja geklikt. gevolg is dat ik 1000 agenda items kwijt ben, maar erger nog in het archief kan ik ze dus niet vinden.

gelukkig heb ik nog een oude install waar de import vandaan kwam, maar ik kan volgens mij niet dit bestand importeren, omdat google sync dan denkt dat die data ouder is en dus ook verwijderd moet worden.

mijn vraag, is deze aanname correct? en zo ja hoe herstel ik het ?

Verwijderd

- verkeerd gelezen :+

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2009 13:06 ]

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
Als je toch een backup hebt van je agenda, kan je dat toch altijd proberen? :)
Verder, als nog niet alle pc's gesyncd zijn, kan je vanuit die pc nog een backup wegschrijven. Vaak is er bijvoorbeeld ook een functie "vervang alles serverside" (althans, ik weet dat MobileMe zo'n functie heeft) :)

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 14:20

Tags NL

Harmful or Harmless?

Zorg ervoor dat alle pc's en pda in sync zijn qua agenda, importeer dan je backup en omdat het allemaal nieuwe items zijn zal hij het dan weer gaan synchroniseren met de rest. Google synchroniseert alles met elkaar, hij zal je import gewoon weer zien als nieuwe items.

https://powershellisfun.com