Sharp VL-NZ50 externe microfoon

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Classes
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-06-2021
Hallo,

Ik heb een Sharp VL-NZ50 gekregen, en daar zit helaas geen aansluiting voor een externe microfoon op.
Zou het mogelijk zijn om deze erop te maken, door de behuizing open te maken, de 2 draadjes naar de microfoon te pakken, een jack aansluiting in de behuizing te maken, en dan deze aan die 2 draadjes te hangen?
Of is dit niet mogelijk ivm versterking ect?

Alvast bedankt.

[ Voor 5% gewijzigd door Classes op 06-02-2018 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:23
Classes schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 12:27:
Hallo,

Ik heb een Sharp VL-NZ50 gekregen, en daar zit helaas geen aansluiting voor een externe microfoon op.
Zou het mogelijk zijn om deze erop te maken, door de behuizing open te maken, de 2 draadjes naar de microfoon te pakken, een jack aansluiting in de behuizing te maken, en dan deze aan die 2 draadjes te hangen?
Of is dit niet mogelijk ivm versterking ect?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
Milan van Schaik
Kan misschien, maar ligt maar net aan de gebruikte soort microfoon. Je kan niet zomaar een gewone microfoon eraan knuppen als er nu bv een condensatormicrofoon in zit.

Vraag is waarom je dat op die manier zou willen doen. Gezien je vraagstelling betwijfel ik ten zeerste of je uberhaupt die camera wel open krijgt en netjes gemonteerd en weer werkend in elkaar krijgt..... Ik raad t niet aan iig.
Zit er ook geen andere input op? (line in oid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Classes
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-06-2021
Ok. In elkaar zetten lukt wel. Er zit helaas helemaal geen input op, waar ik ookal raar van stond te kijken.