MX-stream of kabel (Essent@home)?

Pagina: 1
Acties:

• jswinkels
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20:17
Ik woon sinds kort in Groningen en loop nu nog op 56k6 modem te internetten. Ik wil graag een breedband aansluiting. Ik heb hier in Groningen de mogelijkheid om MX-stream aan te schaffen of via de kabel via Essent@home te internetten. Ik vraag mij nu af wat ik het beste kan doen. Welke is het snelst? Welke heeft de beste service? En bij MX-stream, bij welke provider kan ik mij het beste aanmelden.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!

Verwijderd

myadvise.equals(kabel) == true;

if(mxstream)
then setProvider(XS4ALL);

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:35

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Neem @home en laat MxStream mooi aan je voorbij gaan ;)

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 21:35

Arno

PF5A

In Groningen zijn zeer vaak problemen met de kabel de laatste tijd... kijk maar eens in de link in mijn sig >:)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
In principe is kabel sneller dan MXStream basic of fast en bovendien goedkoper. @HOME schijnt echter veel storingen te hebben lately...

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

hmmz, dacht dat @home zo'n topproviders was... naja kpn levert toch nog een goed product je betaalt er alleen wel knaken voor... :(

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

@home zuigt op het moment nogal zwaar in Groningen, alhoewel het de laatste tijd wel verbeterd is.
Op troubles@home las ik zonet dat het binnenkort weer helemaal goed komt. Laten we het hopen...
MxStream schijnt ook niet zo goed te zijn als het belooft trouwens. Ik zou er nog ff mee wachten tot het een tijdje draait...

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Verwijderd

mxstream heb je naar mijn weten betere en stabielere pings dan bij kabel :) downoadsnelheid in praktijk is kliener zo'n 64kb/sec gem. snel zat naar mijn mening toch?

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:35

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Even een updateje.... Ik krijg net een mailtje van @home in mijn mailboxje over GROOT onderhoud (ze nemen er 2x14 uur de tijd voor) in de omgeving Den Bosch (daar woon ik uiteraard ;)).
Ik weet niet of dat misschien ook in Groningen geldt?

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Je geeft het antwoord zelf al :)

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Op maandag 05 maart 2001 20:25 schreef havana het volgende:
Je geeft het antwoord zelf al :)
mis ik iets?? :?

Verwijderd

Op maandag 05 maart 2001 15:08 schreef achappey het volgende:
myadvise.equals(kabel) == true;

if(mxstream)
then setProvider(XS4ALL);
Iets minder coden op een dag mag ook wel hoor :)
Pagina: 1