home cinema set

Pagina: 1
Acties:
  • 163 views

• marchanekamp
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-06-2025
Ik ben opzoek naar een home cinema set met de volgende specificaties:

1. wireless streaming van MP3 vanaf mijn PC
2. de achterste 2 speakers moeten draadloos zijn
3. blu-ray hoeft niet (mag wel)
4. moet geluid van mijn HTPC kunnen afspelen via Optical S/PDIF_OUT port

Tot op heden heb ik niks kunnen vinden als ik google, volgens mij bestaat het niet wat ik zoek....maar wie weet....

Ik heb er 1 gevonden:
SAMSUNG Home Cinema Systeem Blu-Ray HT-BD1250, echter is dit niet de kwalititeit die ik zoek.

[ Voor 13% gewijzigd door marchanekamp op 28-11-2009 09:17 ]

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:16

FeaR

In GoT we trust

Ik snap dat je door de bomen het bos niet meer ziet, maar dit forum is geen "vraag en krijg antwoord" forum, maar een discussieforum. Het is dus de bedoeling dat je zelf eerst onderzoek doet voordat je hier een topic opent. Ik snap dat, je met zeer specifieke eisen snel de weg kwijt kan raken in het overvolle aanbod wat dan weer net niet past bij jouw wensen.

Ik stel voor dat je kijkt naar De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid. Daarin staat hoe een topic succesvol kan worden en dat bijvoorbeeld het "kicken" van topics ongewenst is. Ook dit subforum heeft een beleid: AUD beleid. Hier kan je lezen over zgn "wat moet ik kopen vragen" .Lees deze topics goed door; dat voorkomt teleurstellingen in de toekomst.

Je stelt duidelijke eisen met wat je wilt van je set als het gaat om functionaliteit, dus daar zal het niet aan liggen. Wat ik alleen mis is bijvoorbeeld iets als een budget, want wellicht is je budget aan de ruime kant en is het beter om naar losse onderdelen te kijken dan naar kant-en-klare paketten/systemen. Ook zeg je dat de Samsung die je gevonden hebt niet de kwaliteit is die je zoekt. Waarom is dit niet de kwaliteit die je zoekt, heb je bijvoorbeeld ervaring met die set en/of het merk? Of staat de prijs je niet aan en moet het voor dat geld wel niet goed kunnen zijn? Al vraag ik me dan meteen af of je voor iets in die prijsklasse wel veel mag verwachten :P

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• marchanekamp
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-06-2025
bedankt voor je reactie.

De prijs van de samsung is in verhouding laag, als ik naar reviews kijk mag je er idd niet veel van verwachten.

Ik heb nog wat aanvullende specificaties:

1. wireless streaming van MP3 vanaf mijn PC
2. de achterste 2 speakers moeten draadloos zijn
3. geen dvd speler/bluy ray speler
4. moet geluid van mijn HTPC kunnen afspelen via Optical S/PDIF_OUT port

iemand een idee voor losse onderdelen?

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:36

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

marchanekamp schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 09:37:

iemand een idee voor losse onderdelen?
Lees even de topics van Fear door, dan snap je dat deze nu dicht gaat.

Wise enough to play the fool

Dit topic is gesloten.