Toon posts:

Interne hub

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb eens gehoort van een netwerk kaart met ingebouwde hub,dus met 5 utp poortjes.
weet iemand waar die te halen is?

jaja, ik weet het maar sjeurts/whatever kan niks vinden:9

• Abu
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-06 10:28

Abu

Abu!

Ik heb er eens een gekocht, zat bij een gamersnetwerk setje van Trust, ik zoek ff de URL... Was iig 129,-

Insanus sum

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-08 09:19
Ik zag er gister nog eentje liggen in Mediamarkt in Rotterdam. Er zat gewoon een hsf op de chip van de netwerkkaart met ingebouwde hub (4 UTP aansluitingen).
Beetje overkill, zo'n fan...

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

• Abu
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-06 10:28

Abu

Abu!

Kon die van Trust niet vinden, wel een andere van Trust: http://www.trust.nl/products/product.htm?artnr=12034&pack=1&show=

Insanus sum

Verwijderd

Topicstarter
nee, ik wil hem online kunnen bestellen of hij moet rond Veldhoven/Eindhoven te koop zijn.

Verwijderd

Op maandag 05 maart 2001 14:58 schreef GarBaGe het volgende:
Ik zag er gister nog eentje liggen in Mediamarkt in Rotterdam. Er zat gewoon een hsf op de chip van de netwerkkaart met ingebouwde hub (4 UTP aansluitingen).
Beetje overkill, zo'n fan...
Enig idee hoe warm een beetje belaste hub/switch word???

• Zwaluw
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16-06-2003
Waarom een interne? Een externe is goedkoper en staat leuker, vind ik. En er is meer keus. (verschillende merken)

• CmdrKeen
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-05 21:11

CmdrKeen

Krentenboltosti

Ik heb die interne hub van Trust: Trust Gamer's Network Kit. Je krijgt voor F 150,= of zo een interne hub (4 poorten waarvan 1 met uplink-mogelijkheid) en een gewone netwerkkaart. 10Mb half/full duplex UTP.

Werkt als een trein, nooit problemen mee gehad, werkt al anderhalf jaar praktisch 24/7 in mijn server. Geen last van warmte o.i.d..

Voordelen:
Lekker makkelijk te installeren en werkt goed. Realtek-chipset (8029AS) dus bekend bij de meeste OS'en. Neemt geen ruimte in beslag. Goedkoop.

Nadelen:
Slechts 10Mb en werkt niet (goed) als de PC waardie in zit, uit staat.

Te koop bij o.a. Dixons, Mediamarkt.

Bloed, zweet & koffie

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
In Eindhoven moet je eens kijken bij de Vobis of de Dynabyte, 1 van die 2 heeft hem vast wel (en anders misschien nog de PC-Speed, MyCom of Computerlznd.. keuze genoeg in eindhoven :))

Verwijderd

Topicstarter
weet niemand ff een online bestel site8-)
Pagina: 1