Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• stavast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-10-2022
Hallo,

ik heb onlangs een LG gw300 gekocht, deze is normaal vodafone branded. gelukkig is hij simlock vrij zodat mijn hi sim kaart erin past. toen ik mijn sim kaart er in had zitten en hem aandeed kwamen er allemaal smsjes van hi met daarin de internet instellingen (gprs).

jammer genoeg krijg ik geen verbinding met internet, weet iemand misschien de instellingen? of heeft iemand anders dit probleem ook?

heb al flink gezocht op internet, maar tevergeefs.

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-11 22:56

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Heb je de SMSjes wel ingesteld?

En wat zegt de Hi helpdesk. Heb wel GPRS toegang?

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• stavast
Ginz schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 22:39:
Heb je de SMSjes wel ingesteld?

En wat zegt de Hi helpdesk. Heb wel GPRS toegang?
ik zie bij de instellingen wel hi/kpn instellingen staan die ik niet kan verwijderen. wanneer ik de simkaart eruit haal dan zijn deze profielen weg. als ik diezelfde sim kaart in mijn oude telefoon stop heeft deze gelijk gprs internet. het vreemde is dat "kpn java internet" wel lijkt te werken. er zit namelijk een hyves java app op de telefoon en via daar kan ik gewoon hyvsen.

• stavast
probleem is opgelost, na de instellingen opnieuw te hebben aangevraagd werkte het gelukkig wel. ik had al eerder geprobeerd om de instellingen op te vragen, maar ik kreeg toen geen gehoor van hi.

Verwijderd

Beste mensen,

Ik heb ook een lggw300 en een simonly van Ben (T-Mobile) en de instellingen voor mail en browser werken niet. De instellingen zijn handmatig in een T-mobile shop ingevoerd, maar zonder resultaat.

Weet iemand raad?

Mijn dank zal groot zijn :)

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-11 22:56

Ginz

Trek Superfly 5 powered

En wat zegt de Ben helpdesk?

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Verwijderd

BEN helpdesk zegt eerst dat de telefoon niet in de BEN lijst op www.bel.nl voorkomt,
en dat ik derhalve de verkeerde telefoon heb gekocht.

Later belde ik terug en ipv mij voor te stellen als klant met een instellingen probleem
stelde ik mij voor als een potentiele klant met een nwe LG GW300 die een simonly
abo met internet wil, en of ze die telefoon ondersteunen. Ze vroeg het na bij de technische
dienst en die gaven het ja-woord: dat kan.

Vervolgens stelde ik mij dus weer voor als de klant van BEN met internet)
en wilde graag hulp bij de instellingen. Die konden niet telefonisch gegeven worden,
maar in belhuizen werken 'handige jongens die wel weten hoe het moet'.

(Nog gegaan ook (...) maar na twee keer nee maar gestopt)

Vreemd verhaal eigenlijk, maar wel waar (-:

Dus: splinter-nwe telefoon en BEN simonly maar vooralsnog geen hulp van BEN, geen E-mail/internet
en binnenkort natuurlijk wel een rekening )-:

F.
Pagina: 1