Hoe kom ik in een helicopter op mercenaries 2 voor pc?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evanraalte
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20-09 15:28
Hallo,
tis misschien een domme vraag maar:
Hoe kan ik in hemelsnaam in een heli komen op mercenaries 2?
Eerst grap ik (E)dan hijst dat poppetje zichzelf op. dan sta ik in die heli en dan staat er een vuist in beeld.
Ik doe linker muis gebeurt niks, daarna rechter muis, ook niet. als ik weeer E in typ, ook niks.
Ik begin het nu wel zat te worden en ik kan op internet ook niet heel veel vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evanraalte
Ik wil alleen in een heli komen, niet een walkthrough

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Als je niet serieus kunt reageren, reageer dan liever niet.

[ Voor 70% gewijzigd door PromoX op 27-11-2009 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evanraalte
hahaha wat zijn we weer grappig :| (not)

[ Voor 8% gewijzigd door evanraalte op 27-11-2009 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Sak3d schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 20:43:
Je moet met de crosshair richting heli aimen en dan alt tegelijk met F4 indrukken!
Grapjas :/ :(

evanraalte, wat het je zelf al gezocht en gevonden?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evanraalte
ik zag op youtube een filmpje op de ps3, daar dee die driehoekje en 4kantje en rondje, maar welke combinatie van toetsen ik ook probeer, er gebeurd niks:(

Et probleem is, dat als je op google zoekt, er alleen locaties komen.
Het is ook een domme vraag van mij dat geef ik toe, maar ik weet me zelf altijd wel te redden in andere games, maar hier wordt het simpelweg niet aangegeven. Alleen een rood kruis als je het misdoet en vervolgens mag je weer een kut eind gaan lopen :(

[ Voor 51% gewijzigd door evanraalte op 27-11-2009 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

#7 The mercenary can grapple to an enemy helicopter when it passes overhead. Press Y to latch onto the vehicle and follow the quick action button presses to take over the chopper.

eerste hit op de google search van Jism. dit is voor de xbox360 dus kijken hoe deze transleert naar de pc. heb niet eens een idee wat voor spel dit is en vindt dit binnen 30 sec graag een slotje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evanraalte
lukt nog steeds niet:(
EDIT: En nog even, ik weet wel hoe ik boven op die heli moet komen dus niksY, op de pc is dit E. maar daarna zeggen ze helemaal niks meer en wordt ik van die heli afgegooid, hoe moeillijk is dat nou te begrijpen? ik wil gewoon die action buttoms voor PC weten!!!!!!. _/-\o_ _/-\o_ bedankt alvast

[ Voor 87% gewijzigd door evanraalte op 27-11-2009 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-09 11:44
Anders lees je de handleiding even... je weet wel, dat boekie bij het spel enzo...

:')
Anders lees jij Policy m.b.t. replies in 'slechte' topics even :/.

[ Voor 36% gewijzigd door PromoX op 27-11-2009 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Check even je opties, de knoppen voor de verschillende acties staan daar geloof ik ook. Was voor mij de eerste keer ook even puzzelen in Mercenaries 2 omdat het inderdaad nergens echt duidelijk stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-09 19:38

PromoX

Flying solo

Roepen om een slotje mag je in een topic report doen, niet in een topic.

@evanraalte: Het lijkt me niet onverstandig om in een volgende topicstart wat meer info te zetten. Enige eigen inzet ontbreekt hier toch wel, aangezien het zoeken naar een walkthrough of FAQ in dit geval toch iets is dat je zou moeten doen voor het openen van een topic. Als je er dan nog niet uitkomt kun je dat verwerken in je topicstart (en da's dus iets anders dan roepen dat je gezocht hebt maar niets hebt kunnen vinden). Dat geeft ook meer garantie dat minder zinvolle reacties achterwege blijven.

[ Voor 6% gewijzigd door PromoX op 28-11-2009 00:18 ]

And I'm the only one and I walk alone.

Verwijderd

Is toch die missie bij dat boorplatform ?
Volgens mij moet je dan gewoon E snel achter mekaar in drukken (wat ik me nog kan herinneren)

Verwijderd

Je moet die raketschilden oppakken en als je er 6 verzameld hebt op U drukken, dan komt een heli aangevlogen met een gunner er in.
Pagina: 1