Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug?] Karmagrafiek klopt voor geen meter

Pagina: 1
Acties:
  • 148 views

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:05

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Topicstarter
Hallo, ik denk dat ik een bug heb gevonden:
Mijn karmagrafiek klopt voor geen meter. Ik had eerst een dagkarma van iets in de 2000, toen werd het ineens 1000, en nu is het 900. Ik heb de laatste dagen een beetje een licht stijgende lijn gemaakt, elke dag ong. 20 karma. Nu staat er in de grafiek dat ik vandaag ong. 900 karma heb gekregen. Dat lijkt mij stug als ik gisteren 20 karma minder had dan vandaaag. Weten jullie miss. wat er is gebeurd?

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18:06

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Je hebt verscheidene reviews geplaatst en die dingen kunnen voor behoorlijk wat karma zorgen, onder andere afhankelijk van hun waardering. Als die dus varieert, varieert jouw karma ook.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

De definitieve karma over een dag is pas een paar dgen later bekend, dus dat het van gisteren nog lijkt te fluctueren klopt, oa. de definitieve prijs van een moderatie is bijvoorbeeld pas na 48 uur bekend. Not a bug :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.