Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Word2008] Document verandert plots afmetingen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een irritant probleem: terwijl ik een proefschrift aan het typen was, versprong plots de grootte van mijn document. Toen ik bij Page Setup keek, stond het nochtans op A4. Er is iets gebeurd met de margins of zo: margin A zou ter hoogte van B moeten staan:
Afbeeldingslocatie: http://img101.imageshack.us/img101/7933/afbeelding1d.png

• pedorus
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Waarom noemen ze in België een bachelorscriptie een proefschrift? Ik vermoed verder dat je de 'gutter' margin niet op 0 hebt staan ofzo.

Vitamine D tekorten in Nederland | Dodelijk coronaforum gesloten

Verwijderd

Topicstarter
pedorus schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 20:11:
Waarom noemen ze in België een bachelorscriptie een proefschrift?
Dat was ik die een verkeerd woord gebruikte. En voor zover ik weet heeft Word 2008 geen gutter margins (of ik vind er toch niks over).

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:38

Reptile209

- gers -

Je hebt track changes aangezet. Dan krijg je een ruimere marge waarin de balloons met verwijderingen en comments verschijnen. Klik eens op die grote Track Changes knop (rechtsboven de cirkel in je plaatje) om het weer uit te zetten. Eventueel daarna nog de geregistreerde changes accepteren, en presto! Als je het effect alleen wil verbergen, moet je links in de dropdown kiezen voor 'Final' in plaats van 'Final showing markup' (changes worden dan nog steeds bijgehouden!)

Zo scherp als een voetbal!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:12

franssie

Save the albatross

met ^ ^ Reptile, herkende het probleem gelijk.

[ Voor 2% gewijzigd door franssie op 27-11-2009 21:44 . Reden: ae ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Verwijderd

Topicstarter
Dit werkt inderdaad, bedankt Reptile!
Pagina: 1