Is zeker wel relaxed hoor. Enige probleem is bij mij de batterijen van de muis. Dat ie zwaar is vind ik alleen maar fijn. De batterijen gaan bij mij, euh 1,5 week mee

Maar dat zijn maar 250mA SONY oplaadbare batterijtjes. Normale duracells ofzo gaan langer mee. Maar ja, ben ook fanatiek gamer

Op maandag 05 maart 2001 14:59 schreef Machiel187 het volgende:
Idd, het is heel slecht om spellen mee te spelen, omdat een cordless desktop geen 2 inputs ofzo tegelijk kan.
Da's onzin. Ik heb nergens last van. Ik kan best schuin lopen hoor, of lopen en springen tegelijk, ik zeg maar wat. Of voor de niet gamers, denk je nou echt dat je geen hoofdletters zou kunnen typen met zo'n toetsenbord, omdat je geen 2 inputs tegelijk kan doen? Zou je hoofdletters alleen nog maar met capslock kunnen maken, om nog maar te zwijgen over alle andere toetsen die je dan mist.
Enige (misschien voor jou) een nadeel is, dat er geen lampjes op het toetsenbord zitten voor capslock e.d. Geen idee of je het nodig hebt, ik stoor me er niet aan. Je krijgt er software bij die kleine pictogrammen toont in je statusbar of je capslock aanstaat enzo.
Kortom, gewoon goeie keus IMO

(Hmm, je eigen spullen zijn altijd goed?

)