Logitech Cordless Desktop Pro goede keus?????

Pagina: 1
Acties:

• Hazzz-E
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09-2025
Omdat ik nu gedwongen ben een nieuwe muis te kopen (Muis is dood...) en een toesten bord, zat ik denken aan de Logitech Cordless Desktop Pro

Is dit een beetje goede keuze? Ik heb gehoord dat het niet zo goed is om spellen te spelen...

• Machiel187
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-07 20:06

Machiel187

64bit Powah!

Idd, het is heel slecht om spellen mee te spelen, omdat een cordless desktop geen 2 inputs ofzo tegelijk kan. Voor de rest is cordless wel fijn, ik zou alleen niet voor die pro gaan, het toetsenbord is fijn maar ik vind het persoonlijk een k*t muis die bij de pro zit. Ik heb de gewonen cordless en een apparte usb muis voor games, dat gaat prima.

Greetz!

Asus K8V Deluxe / AMD 3000+ 64bit / Kingston 2x256 pc3200 / Ati Radeon 9700 Pro / IIyama 19" A902MT Vision Master Pro 451 / Maxtor 40Gb & Western Digital 80Gb / Lite-On 16x10x32 / SBLive 1024

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
[b]Op maandag 05 maart 2001 14:46 zat ik denken aan de Logitech Cordless Desktop Pro
De Pro das toch die met dat "gespleten" keyboard?? Lijkt mij alleen handig als je 10-vingerig typt en wie doet dat nou nog??

If you didn't win today, you can always win tomorrow

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Cordless is KUT. Zware muis door batterijen erin---> zere arm + pols, en die batterijen gaan heel snel op.

NIET doen als ik jou was.

• TB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09-2025

TB

pompiedom

Op maandag 05 maart 2001 22:39 schreef Artcore_Trooper het volgende:
Cordless is KUT. Zware muis door batterijen erin---> zere arm + pols, en die batterijen gaan heel snel op.

NIET doen als ik jou was.
Pure onzin, hij is niet zwaarder dan een normale muis en de batterijen gaan absoluut niet snel op....

• MrTinux
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:50

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

Op maandag 05 maart 2001 22:37 schreef Dizzytal het volgende:
[..]
Lijkt mij alleen handig als je 10-vingerig typt en wie doet dat nou nog??
Ehh, ik... *D en met mij nog vele anderen lijkt me hoor! Ik bedoel, je maakt mij niet wijs dat alle tweakers hier nog steeds met alleen wijsvingertjes zitten te typen hoor!!

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

Verwijderd

Ik vind het juist wel prima
toetsenbord is lekker
en muis is ook fijn, je kunt in bed je computer bedienen :)
of beter gezegt: door het hele huis :)_
Ontvangst is namelijk perfect

• The Dolf
  • Niet online
Op dinsdag 06 maart 2001 19:58 schreef TB het volgende:

[..]

Pure onzin, hij is niet zwaarder dan een normale muis en de batterijen gaan absoluut niet snel op....
Ik heb de normale versie al 1.5 jaar. De muis is wel zwaarder. De batterijen gaan een half jaar mee (muis) en het toetsenbord minimaal 1.5 jaar. Ik die nog nooit moeten vervangen

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Verwijderd

half jaar ?! :D
make that 2 months hoogstens |:(

• damouzer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-08 15:49
Op dinsdag 06 maart 2001 19:58 schreef TB het volgende:

[..]

Nou dat zou ik ook niet willen zeggen. Ik heb zelf zo'n draatloze logitech. ding is vet ok vooral de knopjes (die gaan heel ligt)
Maar hij is wel iets zwaarder dan een gewone muis.

Verwijderd

Ik gebruik een cordless desktop pro zowel op mijn werk als privé. In tegenstelling tot veel mensen ben ik er uitermate tevreden over. Het is in het begin even wennen (sommige knoppen zitten op rare plaatsen), maar ik kan niet meer zonder. Cordless is ideaal, en de muis bevalt mij prima. Ik vind het juist fijn dat hij wat zwaarder is. Zoals je aan de diversiteit van de posts ziet is het nogal persoonlijk. Als je een hardcore gamer bent kan je ongetwijfeld beter een optische muis en een gewoon toetsenbord nemen. Als je net als ik wel eens gamed maar vooral van gemak houd is de Cordless desktop pro ideaal. Overigens heb ik nog nooit gemerkt wat nou het probleem zou zijn met gamen, maar ik ben op game gebied dan ook een amateur (lees - gewoon slecht 8-))

• MaxPoweR
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 11:46

MaxPoweR

-=StopTech=-

Ik vind het top, eindelijk van die draden af.

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-04 12:46

Nibbles

just nibb it

Is zeker wel relaxed hoor. Enige probleem is bij mij de batterijen van de muis. Dat ie zwaar is vind ik alleen maar fijn. De batterijen gaan bij mij, euh 1,5 week mee ;)
Maar dat zijn maar 250mA SONY oplaadbare batterijtjes. Normale duracells ofzo gaan langer mee. Maar ja, ben ook fanatiek gamer ;)
Op maandag 05 maart 2001 14:59 schreef Machiel187 het volgende:
Idd, het is heel slecht om spellen mee te spelen, omdat een cordless desktop geen 2 inputs ofzo tegelijk kan.
Da's onzin. Ik heb nergens last van. Ik kan best schuin lopen hoor, of lopen en springen tegelijk, ik zeg maar wat. Of voor de niet gamers, denk je nou echt dat je geen hoofdletters zou kunnen typen met zo'n toetsenbord, omdat je geen 2 inputs tegelijk kan doen? Zou je hoofdletters alleen nog maar met capslock kunnen maken, om nog maar te zwijgen over alle andere toetsen die je dan mist.

Enige (misschien voor jou) een nadeel is, dat er geen lampjes op het toetsenbord zitten voor capslock e.d. Geen idee of je het nodig hebt, ik stoor me er niet aan. Je krijgt er software bij die kleine pictogrammen toont in je statusbar of je capslock aanstaat enzo.

Kortom, gewoon goeie keus IMO ;)
(Hmm, je eigen spullen zijn altijd goed? :+)

Verwijderd

goeie keus jah.... batterijen muis gaan 0,5 jaar mee... toetsenbord nog nooit hoeven vervangen :)

• henk jansen
  • Laatst online: 10-06-2024
batterijen gaan nu al een half jaar mee

gewoon geschikt voor spellen

niet zwaarde als gewone muis maar wel erg fijn in de hand.

ik heb de versie zonde gespleten tbord maar wil nooit meer een andere. vooral de muis is ideaal. ik raad iedereen em aan die niet naar LAN party's gaan. want op een lan wordt je tijdens het spelen toch alleen ge ettert door mensen met het zelfde setje en gaan op jou kanaal zitten.

daar gaan je frags :(

Verwijderd

ik heb zelf ook de desktop pro en het is gewoon perfect

en zelf onder games rulezzz deze set

ook de baterijen gaan lang mee ,en ik behoor toch wel tot een hardcore gamer

ook de afstand is perfect bijna 5 meter

dus go for it

• DirtyHennessy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-07 19:51
ik heb nu een sigma fm 300 optical cordless mouse heerlijk ding ben zelfs beter gaan fraggen :) zitten 2 oplaadbare battarijen in die 8 uur mee gaan er zit een docking station bij waar je de battarijen in kan opladen. en hij weegt bijna niks :)

• equationunequal
  • Laatst online: 09-08 18:13
Cordless + games gaan NIET samen: daar is het te traag voor. Als je een beetje doorgewinterde gamer ben merk je meteen het verschil (muis + toetenbord reageren merkbaar later dan een gewone muis).

Ik heb de Mouseman Optical met draad en dies perfect voor gamen...

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

• DirtyHennessy
  • Laatst online: 31-07 19:51
dat was 10 jaar geleden zo. als het goed is heeft cordless een max speed van 11 megabit wat dus overeenkomt met een usb slot dus ik denk dat je behoorlik 8ter loopt

• Killemov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 12:12

Killemov

Ik zoek nog een mooi icooi =)

Het toetsenbord vind ik in ieder geval perfect. (Het zal moeilijk worden hier iets beters voor te vinden.) De muis vind ik zelf toch niet helemaal optimaal. De PS2 aansluiting van de muis werkt maar af en toe, hij zit nu dus permanent in de USB-port... Maar af en toe moet ik 'm ook daar even uit halen en weer in terug stoppen anders krijg ik geen pointer te zien in bv. W2K. Zou misschien aan de software kunnen liggen. Ook stuurt ie niet helemaal vloeiend. Maar ik gebruik 'm ieder geval zeker niet voor 3D-FPS's.

Hey ... maar dan heb je ook wat!

• equationunequal
  • Laatst online: 09-08 18:13
Op zondag 21 oktober 2001 00:11 schreef koeskoesappelmoes het volgende:
dat was 10 jaar geleden zo. als het goed is heeft cordless een max speed van 11 megabit wat dus overeenkomt met een usb slot dus ik denk dat je behoorlik 8ter loopt
Die gloednieuwe cordless desktop van mn pa is dus echt te langzaam voor games (fps): Je merkt het nog steeds dus...

Dataoverdracht via een kabeltje is nog steeds sneller dan draadloos... ;)

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Pagina: 1