Toon posts:

.dat files FIFA 10 [Ipod Touch]

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers :)

(Ik veronderstel dat het legaal is dit te zeggen, zoniet verwijder je het maar) Ik heb een gejailbreakde Ipod Touch 2G die 3.1.2. draait. Ik heb ook Winterboard geinstalleerd en ik heb al veel aan de .theme files gesleuteld met IphoneBrowser 1.9.3. Ik ben dus al een beetje wegwijs met het filesysteem van de Ipod Touch.

Nu heb ik FIFA 10 gekocht in de App Store. Erg tevreden over, erg goed spel. Maar er zijn twee kleine dingen waar ik me aan stoor waar ik niks of bitter weinig over vind op het internet.

Ten eerste als je in manager mode afsluit en je start weer op is je elftal veranderd, het elftal wordt dus niet juist opgeslagen. Na FIFA heroptestarten staan er 11 willekeurige spelers van je ploeg op je veld. Dit is al van dag 1 en er is nog steeds geen update die het verhelpt. Ik stop m'n spel tijdens een match, dan zet ik die match verder als ik FIFA heropstart. Zo speel ik verder met mijn elftal. Maar, is er misschien iemand die dit euvel heeft kunnen oplossen?

Ten tweede is het gros van mijn spelers ineens gezakt in waarde en hun kunnen (overall value). Ik heb geen idee waarom. Ik vind op het internet niks hierover. Als ik dan zo eens in m'n filesysteem ga kijken vind ik een Career.dat file terug. Ik veronderstel dat ik daarin de waardes van mijn spelers weer kan veranderen. Maar, ik heb geen idee hoe ik die .dat moet openen. Op het internet zie ik dat .dat elk bestandstype kan bevatten. Enig idee welk bestandtype FIFA 10 zou gebruiken, en hoe ik eventueel zou kunnen aanpassen?

Alle hulp, commentaar en info wordt erg geapprecieerd :)