Bij deze stel ik me gelijk even voor. Mijn naam is Ryzor en ben nieuw hier op het forum. Ik heb de startposts gelezen maar wist niet waar ik met mijn probleem terecht kon. Ik heb natuurlijk gegoogled en allerlei oplossingen geprobeert. Jullie zijn mijn laatste redmiddel!
Ik zit met het volgende:
Ik bezit een:
-E5200 Core2Duo @ 2.20 ghz
-2 GB RAM DDRII @ 667 mhz
-Nvidia Geforce 8800 GT
-p5b Asus mobo
Ik besloot na veel twijfels toch maar om CODMW2 te kopen. Ik voldaan met de game naar huis, installeren die meuk en spelen maar:)..
Helaas. Dat ging even niet door.
Ik moest mijn drivers updaten, zo gezegd zo gedaan. Nu heeft het wel tot gevolg dat ik mijn Realtek HD on board geluidskaartje niet meer aan het werk krijg. Ten minste, niet normaal. Ik kan in de Realtek HD demo wel gewoon de zoemende bij afspelen enz. enz.
Ook bij Geluiden en Audio kan ik niets vinden. Geen stuurprogje aanwezig word mij vermeld.
Ik heb al 10 x windows opnieuw geinstalleerd, drivers vervangen en verwijderd.. in Safe Mode van alles geprobeerd maar kom er niet uit. Hij functioneerde perfect voordat ik met de drivers begon te klooien.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Ik draai windows xp sp2 btw;)
Ik zit met het volgende:
Ik bezit een:
-E5200 Core2Duo @ 2.20 ghz
-2 GB RAM DDRII @ 667 mhz
-Nvidia Geforce 8800 GT
-p5b Asus mobo
Ik besloot na veel twijfels toch maar om CODMW2 te kopen. Ik voldaan met de game naar huis, installeren die meuk en spelen maar:)..
Helaas. Dat ging even niet door.
Ik moest mijn drivers updaten, zo gezegd zo gedaan. Nu heeft het wel tot gevolg dat ik mijn Realtek HD on board geluidskaartje niet meer aan het werk krijg. Ten minste, niet normaal. Ik kan in de Realtek HD demo wel gewoon de zoemende bij afspelen enz. enz.
Ook bij Geluiden en Audio kan ik niets vinden. Geen stuurprogje aanwezig word mij vermeld.
Ik heb al 10 x windows opnieuw geinstalleerd, drivers vervangen en verwijderd.. in Safe Mode van alles geprobeerd maar kom er niet uit. Hij functioneerde perfect voordat ik met de drivers begon te klooien.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Ik draai windows xp sp2 btw;)
[Voor 9% gewijzigd door Ryzor op 27-11-2009 18:23]
i7 7700k - 16GB3200Mhz VENGEANCE! - MSI Mortar - GiByRTX3070 - CorsairFORCE 1TB m.2GEN4 - Kingston SSD 512GB - WD HDD 1TB - 750W CM - Corsair 100i iCue - Corsair 750D - Focusrite2i2