• Ryzor
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-04-2022
Bij deze stel ik me gelijk even voor. Mijn naam is Ryzor en ben nieuw hier op het forum. Ik heb de startposts gelezen maar wist niet waar ik met mijn probleem terecht kon. Ik heb natuurlijk gegoogled en allerlei oplossingen geprobeert. Jullie zijn mijn laatste redmiddel!

Ik zit met het volgende:

Ik bezit een:
-E5200 Core2Duo @ 2.20 ghz
-2 GB RAM DDRII @ 667 mhz
-Nvidia Geforce 8800 GT
-p5b Asus mobo

Ik besloot na veel twijfels toch maar om CODMW2 te kopen. Ik voldaan met de game naar huis, installeren die meuk en spelen maar:)..
Helaas. Dat ging even niet door.
Ik moest mijn drivers updaten, zo gezegd zo gedaan. Nu heeft het wel tot gevolg dat ik mijn Realtek HD on board geluidskaartje niet meer aan het werk krijg. Ten minste, niet normaal. Ik kan in de Realtek HD demo wel gewoon de zoemende bij afspelen enz. enz.

Ook bij Geluiden en Audio kan ik niets vinden. Geen stuurprogje aanwezig word mij vermeld.

Ik heb al 10 x windows opnieuw geinstalleerd, drivers vervangen en verwijderd.. in Safe Mode van alles geprobeerd maar kom er niet uit. Hij functioneerde perfect voordat ik met de drivers begon te klooien.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. ;)

Ik draai windows xp sp2 btw;)

[Voor 9% gewijzigd door Ryzor op 27-11-2009 18:23]

i7 7700k - 16GB3200Mhz VENGEANCE! - MSI Mortar - GiByRTX3070 - CorsairFORCE 1TB m.2GEN4 - Kingston SSD 512GB - WD HDD 1TB - 750W CM - Corsair 100i iCue - Corsair 750D - Focusrite2i2

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:06

Quad

Doof

Ik had soort gelijks bij Call of Duty 2.
Heb het volgende gedaan:
Bios ingegaan, HD Audio gewijzigd in AC'97, resulteerde voor mij dat ik cod2 kon opstarten en spelen.

Hopelijk kun je hier wat mee?

PS: Welkom op Tweakers.net :)

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
Darts🎯

• Ryzor
Aha Ik zal het proberen!:)

i7 7700k - 16GB3200Mhz VENGEANCE! - MSI Mortar - GiByRTX3070 - CorsairFORCE 1TB m.2GEN4 - Kingston SSD 512GB - WD HDD 1TB - 750W CM - Corsair 100i iCue - Corsair 750D - Focusrite2i2

• Ryzor
Werkt niet! Helaas.

• Quad

Quad

Doof

Je moet daarna wel even de driver downloaden hè.
Kijk anders of je een PCI geluidskaart hebt liggen, werkt meestal zeker.

PVOutput☀️
Darts🎯

• Ryzor
jah i know, maar ik heb mijn pci slotjes al vol zitten, xD AARGH ik wil cod7 spelen :P

• Quad

Quad

Doof

Dan moet je even geduld hebben :D, Cod7 duurt wel even nog :X
Draai je 32Bit of 64Bit?
Drivers haal je van moederbord fabrikant..?

PVOutput☀️
Darts🎯

• Ryzor
ja ghehe fail xD

32 bit und van asus:) Realtek

• Quad

Quad

Doof

Oké, doe het volgende:
Zorg ervoor dat alle drivers mbt audio zijn verwijderd via Apparaat beheer.
Ga dan naar Asus site: http://support.asus.com/d...load.aspx?SLanguage=en-us
Zoek je Mobo, P5B, op en kies Win XP.
Haal bij Audio de driver met dit versie nummer weg: Version V5.10.02.6110

Dit zou normaal gezien MOETEN werken...
Zo niet, dan weet ik het iig niet meer.

PVOutput☀️
Darts🎯

• Anoniem: 160587
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Hij functioneerde perfect voordat ik met de drivers begon te klooien.
Nou, bekijk het eens zo.
Je hebt de drivers geupdate en toen kwam dit probleem pas.

Conclusie, in de nieuwe drivers zit iets wat een conflict veroorzaakt.

Probeer eens al je audio drivers te verwijderen (eventueel haal je even een driver cleaner eroverheen om er zeker van te zijn), en installeer dan de aller nieuwste glimmenste versie van je audio driver.

Werkt dat niet, revert naar de drivers die je eerst gebruikte. En zoek uit waarom CoD uberhaubt mekkert over je audio drivers.

Oh, en de drivers haal je via wat Quad zegt ja xD

[Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 160587 op 27-11-2009 19:09]

• Ryzor
Muwhaha ik snap er werkelijk niets van, ik heb echt al 100 keer mijn oude drivers geinstalleerd. Maar nu zo uit het niets werkt mijn trouwe bakkie wel mee:)

Ben wel blij, kan ik eindelijk cod6 gaan spelen:)
Thnx jongens! Ik heb echt alles al geprobeerd en ineens doet ie het.
GOT FTW!

• Quad

Quad

Doof

YW, en veel plezier :)

PVOutput☀️
Darts🎯

• 301095
  • Registratie: Januari 1970
  • Niet online
Ryzor schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 19:29:
Muwhaha ik snap er werkelijk niets van, ik heb echt al 100 keer mijn oude drivers geinstalleerd. Maar nu zo uit het niets werkt mijn trouwe bakkie wel mee:)

Ben wel blij, kan ik eindelijk cod6 gaan spelen:)
Thnx jongens! Ik heb echt alles al geprobeerd en ineens doet ie het.
GoT FTW!
Typo edit :P
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee