Ik heb onlangs de volgende nieuwe apparatuur aangeschaft:
HD Ontvanger: Samsung DCB H380R
Televisie: Philips 42PFL8404H/12
Surround Systeem: Philips HTR 5224 surround receiver systeem
Ik heb deze als volgt aangesloten:
TV aangesloten via HDMI aan het Philips HTR 5224 surround receiver systeem op HDMI1 aan tv kant, HMDI OUT aan Philips HTR 5224 surround receiver systeem kant.
Samsung DCB H380R aangesloten op HDMI1 op Philips HTR 5224 surround receiver systeem. HDMI Out aan Samsung DCBH380R kant.
Mijn probleem is het volgende:
Wanneer alles uitstaat en ik zet de tv, surround systeem & samsung decoder aan dan krijg ik eerst 2 seconden samsung in beeld en dan
een verspringend groen beeld, blauw beeld en soms rood beeld.
Echter wanneer ik de stekker van de Samsung uit het stopcontact haal voor 10 seconden en weer aansluit en even wacht met het aanzetten v/d samsung
dan krijg ik een seconde of 5 samsung in beeld en dankrijg ik gewoon normaal mn tv zenders.
TV staat op HDMI1 en surround systeem ook. Rara wat heb ik verkeerd aangesloten of verkeerd ingesteld?
Iemand ENIG idee?
Heb alle setup menu's doorlopen maar kom er na 2 weken nog steeds niet uit!
HD Ontvanger: Samsung DCB H380R
Televisie: Philips 42PFL8404H/12
Surround Systeem: Philips HTR 5224 surround receiver systeem
Ik heb deze als volgt aangesloten:
TV aangesloten via HDMI aan het Philips HTR 5224 surround receiver systeem op HDMI1 aan tv kant, HMDI OUT aan Philips HTR 5224 surround receiver systeem kant.
Samsung DCB H380R aangesloten op HDMI1 op Philips HTR 5224 surround receiver systeem. HDMI Out aan Samsung DCBH380R kant.
Mijn probleem is het volgende:
Wanneer alles uitstaat en ik zet de tv, surround systeem & samsung decoder aan dan krijg ik eerst 2 seconden samsung in beeld en dan
een verspringend groen beeld, blauw beeld en soms rood beeld.
Echter wanneer ik de stekker van de Samsung uit het stopcontact haal voor 10 seconden en weer aansluit en even wacht met het aanzetten v/d samsung
dan krijg ik een seconde of 5 samsung in beeld en dankrijg ik gewoon normaal mn tv zenders.
TV staat op HDMI1 en surround systeem ook. Rara wat heb ik verkeerd aangesloten of verkeerd ingesteld?
Iemand ENIG idee?
Heb alle setup menu's doorlopen maar kom er na 2 weken nog steeds niet uit!