Toon posts:

Abonnement verlengen + Internet vraagjes

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb twee vragen over het verlengen/opwaarderen van een abonnement

Ik heb mijn abo in het verleden bij de phonehouse aan laten maken. Nu vraag ik mij af of ik deze dan ook bij de phonehouse moet verlengen of dit ook bij een andere winkel kan?

Daarnaast heb ik nooit mobiel internet gehad. Mijn abonnement loopt zelf pas in maart af, maar kan nu al verlengt worden. Daarbij zou ik graag internet willen hebben. De vraag is dus of het mogelijk is eerder de beschikking over internet te hebben en wat voor tijd hier overheen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:46
Welke provider en welk abo heb je nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een 2 jarig abonnement van telfort met volgensmij 200 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakBoy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 22:16

TweakBoy

---

Je kunt in elk ander winkel je abbo verlengen, de consument krijgt een ruime keus. In de winkel of via intrenet, het maakt helemaal niks meer uit. Zolang de winkel maar jouw abbo aanbied (of evt. ander als je wilt overstappen)

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:13
Je kan overal verlengen met elk willekeurig Telfort abonnement, of je kan overstappen naar een andere provider. Elke (online) winkel is dus mogelijk. Je abonnement gaat wel pas in nadat je huidige abonnement afgelopen is. Als je nu al internet wilt, moet je de klantenservice bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, dat is mooi om te horen.

Edit: Had het bericht hiervoor nog niet gelezen. Als ik via klantenservice zorg dat er internet word toegevoegd aan mijn abonnement. Beschik je dan direct over internet of gaat hier nog een tijd overheen?

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2009 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:13
Volgens mij moet dat binnen 24u wel geregeld zijn.
Pagina: 1