Bestanden beveiligd? [Windows 7 Professional]

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DriessenbeeR
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07:58
[img]Hallo

Gisteren heb ik mijn HD geformateerd, en vervolgens Windows 7 (opnieuw) geinstalleerd. Mijn muziek, documenten etc. heb ik op een andere partitie staan, en daarmee heb ik niks gedaan.

Nadat ik mijn muziek aan Winamp wou toevoegen, zag ik in Windows Verkenner dat alle mappen en bestanden in de map 'Muziek' een klein hangslotje heeft gekregen. Ik kan deze hangslotjes één voor één wegkrijgen, door bij Beveiliging -> Namen van groepen en gebruikers administrator toe te voegen. Helaas zijn het een goede 27'500 bestanden 8)7.

Iemand een idee?
Dick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:26
Bij dat tabje kun je ook geavanceerd kiezen en dan kun je ergens 'overneembare machtigingen' aanvinken om alle onderliggende bestanden ook mee te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02:43
Welkom op GoT!

Misschien dat je even kunt beginnen met het doornemen van ons Algemeen Beleid, daarin kun je lezen waaraan een topic start moet voldoen.

We verwachten bij GoT namelijk dat je eerst zelf zoekt (GoT Search, Google, etc) voordat je hier je neer gooit alsof het een bestelling is die even opgeeft bij de afhaalchinees :+

Dus als je zou willen vermelden wat je zelf al gezocht en gevonden hebt, dan voorkom je dat het topic op slot gaat.

[ Voor 15% gewijzigd door TheVMaster op 27-11-2009 20:21 ]