Een klant wil op zijn website zelf een aantal plaatjes kunnen aanpassen op verschillende pagina's, ook wil hij zijn gerechten kunnen aanpassen (eventueel nieuwe toevoegen en oude verwijderen) waaronder de naam en prijs en misschien een preview foto of iets dergelijks. Een script zelf maken is geen optie, simpel gezegd omdat ik geen PHP kan op wat basis bewerkingen na. Wat ik mij dus af vroeg is of er misschien een kant en klaar script is voor de dingetjes die ik wil realiseren? Een image script kan ik, denk ik, zelf nog wel vinden maar ik heb even gezocht naar een script waar de klant zelf gerechten, prijzen en foto's in kan toevoegen en aanpassen en ik kon niets vinden (of ik zocht gewoon verkeerd). Kunnen jullie mij misschien een stukje op weg helpen?
Voor zover ik weet doen we op tweakers niet aan script-requests, of het zoeken naar kant en klare software...
Dus helaas.
Dus helaas.
Als hij content echt wil bewerken kan je misschien beter gewoon de website ombouwen naar een bestaand CMS. Kijk eens naar oplossingen als WordPress, Joomla, Drupal e.d.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Uchhh.. Ik heb heel hard gezocht (niet dus) en weet niet meer hoe het moet....
En veel success met ZELF werken
[edit]
sorry voor de optimistische insteek...
Dus wij moeten even voor jouw het geld verdienen, terwijl het lijkt alsof je zelf amper je best doet?Verwijderd schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 17:05:
Een klant wil op zijn website...
Afijn, zulke mensen help ik graag op weg: www.google.nl. En anders kijk je maar naar bovengenoemde cms'en.... Wat ik mij dus af vroeg is of er misschien een kant en klaar script is voor de dingetjes die ik wil realiseren? Een image script kan ik, denk ik, zelf nog wel vinden maar ik heb even gezocht naar een script waar de klant zelf gerechten, prijzen en foto's in kan toevoegen en aanpassen en ik kon niets vinden (of ik zocht gewoon verkeerd). Kunnen jullie mij misschien een stukje op weg helpen?
En veel success met ZELF werken
[edit]
sorry voor de optimistische insteek...
[ Voor 3% gewijzigd door Black Hawk op 27-11-2009 18:12 ]
Wie nooit tijd heeft, kan er niet mee omgaan.
Overigens realiseer je wel, dat als je echt het maximale uit een CMS wilt halen, je toch aan de slag moet met PHP of Java.
Zonder die kennis zit je vast aan de kant en klare templates die anderen gemaakt hebben.
Zonder die kennis zit je vast aan de kant en klare templates die anderen gemaakt hebben.
fixed.Vincentio schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 00:55:
Overigens realiseer je wel, dat als je echt het maximale uit een CMS wilt halen, je toch aan de slag moet met PHP of Java een serverside scripting-/programmeertaal.
Op zoek naar een nieuwe collega, .NET webdev, voornamelijk productontwikkeling. DM voor meer info
Doe de websitebezoekers, jezelf en vooral je klant een plezier, en ga naar een professional. Blijkbaar is deze klus vooralsnog boven je pet.Verwijderd schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 17:05:
Kunnen jullie mij misschien een stukje op weg helpen?
Scriptrequests zijn hier niet toegestaan (we hebben het in de Devschuur® over zélf maken) en je topic hoort al helemaal niet in WEB: Waar hoort mijn topic?
Daarnaast verwachten we hier ook nog eens heel wat meer eigen initiatief en inzet (neem onze Quickstart eens door) en dan is "even gezocht maar ik kon niets vinden" dus niet wat we graag horen. Je maakt mij niet wijs dat je niks kon vinden en als je zélf al denkt dat je dan misschien verkeerd gezocht hebt; waarom probeer je dan niet eens wat andere steekwoorden
Daarnaast verwachten we hier ook nog eens heel wat meer eigen initiatief en inzet (neem onze Quickstart eens door) en dan is "even gezocht maar ik kon niets vinden" dus niet wat we graag horen. Je maakt mij niet wijs dat je niks kon vinden en als je zélf al denkt dat je dan misschien verkeerd gezocht hebt; waarom probeer je dan niet eens wat andere steekwoorden
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.