Pura Vida
Ehh... EPP aanzetten in de BIOS 
Of was ECP nou sneller
Of was ECP nou sneller
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Epp of Ecp? waar vind ik dat in de BIOS... en is dat de beste oplossing?....:?
Pura Vida
Verwijderd
ja, je kunt (bovengenoemde) in de BIOS aanzetten, dat is een latere standaard, dus dat kan helpen.
Vaak hebben HP printertje ergens in hun interface de mogelijkheid van CPU intensiviteit in te stellen; hoe meer je CPU meewerkt aan't afdrukken, hoe sneller dat gaat, maar hoe meer je systeem er onder lijd. Anderzijds, hoe minder je CPU meewerkt aan't afdrukken, hoe langer het ook duurt, maar des te sneller dat je computer dan werkt.
Probeer dat eens te vinden.
Vaak hebben HP printertje ergens in hun interface de mogelijkheid van CPU intensiviteit in te stellen; hoe meer je CPU meewerkt aan't afdrukken, hoe sneller dat gaat, maar hoe meer je systeem er onder lijd. Anderzijds, hoe minder je CPU meewerkt aan't afdrukken, hoe langer het ook duurt, maar des te sneller dat je computer dan werkt.
Probeer dat eens te vinden.
Verwijderd
gewoon je bios ingaan en dan kan je ergens je printerpoort instellen
hij staat standaard op NORMAL
maar ECP is het snelste
ik had eerst ook dat ik niets kon doen als ik iets ging printen, maar ik heb hem op ECP gezet (dan staat er ook dat hij een DMA kanaal gebruikt) en nu merk ik er niks meer van als ik print!
hij staat standaard op NORMAL
maar ECP is het snelste
ik had eerst ook dat ik niets kon doen als ik iets ging printen, maar ik heb hem op ECP gezet (dan staat er ook dat hij een DMA kanaal gebruikt) en nu merk ik er niks meer van als ik print!
dankjewel... heeft iemand dan ook een verklaring voor het fijt dat wanneer ik m op ecp zet dat hij dan een melding geeft van een commucatie fout
Pura Vida
Pagina: 1