Cartridge vervangen in Epson 880

Pagina: 1
Acties:

• Ferret
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-08 14:55
Een tijdje geleden gaf mijn epson 880 aan dat de zwarte inkt op was. Dit kon ik zien in de epson-monitor en het lampje op de printer ging branden. Nadat ik 'em eruit gehaald had bleek dat-ie nog helemaal niet leeg was en heb ik de cartridge terug gestopt. Het lampje ging niet meer aan en de monitor gaf zelfs aan dat ik weer een volle vulling had! Nu is het probleem dat de vulling echt leeg is maar omdat op de printer dat lampje niet gaat branden (omdat de printer en de monitor aangeeft dat ik nog inkt heb) kan ik de vulling ook niet vervangen! Als ik 3 seconden lang de 'vervang toets' ingedrukt houd denkt die stomme printer dat ik z'n koppen wil reinigen!

Hoe krijg ik voor elkaar dat zowel de printer-monitor een lege vulling aangeeft en dat het lampje gaat branden?

Ik hoop op wat suggesties! ThanX!!

• CrusaderNoR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-05 12:53
Dat probleem heb ik ook, in de handleiding staat dat je de printer niet mag uitzetten als die zichzelf aan het schoonmaken is. Hoe gevaarlijk is dat dan?? :? Want als de kop even naar buiten schuift en dan de printer uitzet dan kun je wel de cartridge vervangen.

• Ferret
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-08 14:55
Ik ga dat nu nog effies niet proberen; zo meteen kan ik de printer afschrijven en da's zonde!
Iemand anders nog een tip?

Verwijderd

Ik heb een Espon Stylus Color 670, en bij mij is het zo dat als ik dat knoppie in duw, komt die kop tevoorschijn en kan ik de cartcridge vervangen. Maar bij jou dus niet. Ik zou gewoon effe proberen om voorzichtig je printerkop tevoorschijn te halen. of hem iets laten printen en dan tegen houden of uit zetten.
Anders weet ik het ook niet meer.

SUCCES ER MEE!!!!!!!!

• yGiDoRp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 18:37

yGiDoRp

Sawasdee

druk je papier invoer knop maar eens 3 seconden in.

Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT

• wolffman
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-08 09:55

wolffman

....

de oplossing is anders:

luister en huiver!!

je moet niet die inktvervangknop indrukken, dan gaat ie koppen reinigen. je moet de knop ernaast indrukken (3sec)ik geloof dat dat de papier doorvoer knop is. dan kan je de cartidges vervangen.

waarom dit is weet ik niet, maar ja het heeft met compuŽs te maken en soms is juist het minst logische de oplossing

Life is pleasant. Death is peaceful. It's the transition that's troublesome.

• wolffman
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-08 09:55

wolffman

....

k(piep, pieeeep,piep), net te laat

Life is pleasant. Death is peaceful. It's the transition that's troublesome.

Pagina: 1