Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strikie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-07 15:35

Strikie

Athletics

Topicstarter
Een tijdje terug is er over mijn dichtgeklapte HP Pavilion DV 6214ea een glas water gevallen, wijselijk de stroom eraf en 2 weken niet aangezet. Daarna bleek de laptop gewoon op te starten behalve het toetsenbord vertoonde kuren. Sommige toetsen bleven hangen andere werkten niet. Ok nieuw tobo bestelt bij Eetnordic. Na installatie alle toetsen getest en er blijken er een aantal niet werken.

De g&h werken niet maar ook de backspace delete knop en de esc knop niet.
De verkoper bij Eetnordic vroeg mij of ik een Vista tobo wilde? Zelf heb ik daar nooit van gehoord maar aangezien er Vista op de laptop staat heb ik maar voor die versie gekozen.Zelf wist hij ook het verschil met een "gewone" niet.

Wat heb ik zelf al geprobeerd:

Aansluiting op mobo schoongeblazen met lucht.
Usb toetsenbord geprobeerd, deze werkt wel.
Toetsenbord verwijderd uit apparaatbeheer.

Ik vink zojuist bij apparaatbeheer verborgen apparaten weergeven aan en verdomd er staat een uitroepteken bij overige apparaten. En wel : keyboard_filter_01

iemand enige idee?

::: All Terrain Boys ::: Cube LTD race

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGhost
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-07 10:04
Je zegt zelf al dat er een glas water over je laptop is gevallen, grote kans dus dat er dingen op het mainboard beschadigd zijn en dat er daarom toetsen niet werken.

[HP Supportmodus]Het vervangen van het toetsenbord heeft niks opgeleverd dus is het moederbord stuk, maar het is vloeistofschade dus geen garantie, dus reparatie op eigen kosten[/HP Supportmodus]

wat dat verborgen apparaat betreft: http://lmgtfy.com/?q=keyboard_filter_01+driver eerste link, gaat over een andere laptop maar kan wel relevant zijn!

I'm not weird, I'm a limited edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strikie

Strikie

Athletics

Topicstarter
lowrider schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 14:26:
Je zegt zelf al dat er een glas water over je laptop is gevallen, grote kans dus dat er dingen op het mainboard beschadigd zijn en dat er daarom toetsen niet werken.

Ik kan me niet voorstellen dat er dan alleen een paar toetsen niet werken.

[HP Supportmodus]Het vervangen van het toetsenbord heeft niks opgeleverd dus is het moederbord stuk, maar het is vloeistofschade dus geen garantie, dus reparatie op eigen kosten\[/HP Supportmodus]

Er zat geen garantie meer op :)

wat dat verborgen apparaat betreft: http://lmgtfy.com/?q=keyboard_filter_01+driver eerste link, gaat over een andere laptop maar kan wel relevant zijn!
Ik heb ook zitten googlen maar dit heeft meer met de quicklaunch buttons te maken, ik denk niet dat dit het probleem oplost. maar ik ben er natuurlijk wel mee bezig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Die keyboard filter 01 zijn je quicklaunch buttons, no worries about that.

Ik denk dat gewoon je contact met je moederbord naar de haaien is.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit gevalletje valt denk ik onder Liquid damaged.
Hier kun je waarschijnlijk niets meer aandoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strikie

Strikie

Athletics

Topicstarter
Snake schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 14:32:
Die keyboard filter 01 zijn je quicklaunch buttons, no worries about that.

Ik denk dat gewoon je contact met je moederbord naar de haaien is.
Is opgelost nu :) maar idd dit had niets te maken met de missende toetsen,helaas.

voor de duidelijkheid het probleem met de toetsen is dus nog niet opgelost!

[ Voor 11% gewijzigd door Strikie op 27-11-2009 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonus
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-09 20:04

bonus

!.. .oO BoNuS Oo. ..!

Ik zou toch denken of je hebt het verkeerde tstbord (dat lijkt me de minst waarschijnlijke) of je het toch schade in de connector / moederbord op gelopen. Kan zeker het tstbord niet meer terug sturen voor toch een NIET vista versie ?...

Atari 4 ff'r 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strikie

Strikie

Athletics

Topicstarter
Nee terugsturen is geen optie meer , helaas.

Pagina: 1