Een tijdje terug is er over mijn dichtgeklapte HP Pavilion DV 6214ea een glas water gevallen, wijselijk de stroom eraf en 2 weken niet aangezet. Daarna bleek de laptop gewoon op te starten behalve het toetsenbord vertoonde kuren. Sommige toetsen bleven hangen andere werkten niet. Ok nieuw tobo bestelt bij Eetnordic. Na installatie alle toetsen getest en er blijken er een aantal niet werken.
De g&h werken niet maar ook de backspace delete knop en de esc knop niet.
De verkoper bij Eetnordic vroeg mij of ik een Vista tobo wilde? Zelf heb ik daar nooit van gehoord maar aangezien er Vista op de laptop staat heb ik maar voor die versie gekozen.Zelf wist hij ook het verschil met een "gewone" niet.
Wat heb ik zelf al geprobeerd:
Aansluiting op mobo schoongeblazen met lucht.
Usb toetsenbord geprobeerd, deze werkt wel.
Toetsenbord verwijderd uit apparaatbeheer.
Ik vink zojuist bij apparaatbeheer verborgen apparaten weergeven aan en verdomd er staat een uitroepteken bij overige apparaten. En wel : keyboard_filter_01
iemand enige idee?
De g&h werken niet maar ook de backspace delete knop en de esc knop niet.
De verkoper bij Eetnordic vroeg mij of ik een Vista tobo wilde? Zelf heb ik daar nooit van gehoord maar aangezien er Vista op de laptop staat heb ik maar voor die versie gekozen.Zelf wist hij ook het verschil met een "gewone" niet.
Wat heb ik zelf al geprobeerd:
Aansluiting op mobo schoongeblazen met lucht.
Usb toetsenbord geprobeerd, deze werkt wel.
Toetsenbord verwijderd uit apparaatbeheer.
Ik vink zojuist bij apparaatbeheer verborgen apparaten weergeven aan en verdomd er staat een uitroepteken bij overige apparaten. En wel : keyboard_filter_01
iemand enige idee?
::: All Terrain Boys ::: Cube LTD race