Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Minimalistische weergave produktkoppelingen geen prijsballon

Pagina: 1
Acties:

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Als je de produktkoppelingen in de minimalistische weergave hebt krijg je geen prijsballonnetje als je hovert over de productnaam, je moet of de url kopieren en je bericht previewen en hoveren, doorklikken naar de pricewatch of overschakelen naar de 'full view' en hoveren over de prijs onder de artikelnaam met exact dezelfde url.

Graag had ik gezien in de minimalistische weergave van de produktkoppelingen dat je ook de prijsballon krijgt of is dit gedaan by design?

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Je hebt natuurlijk geen prijs om over te hoveren, maar je kan toch gewoon doorklikken om in de pricewatch uit te komen (even reageren op "je moet of de url kopieren en je bericht previewen en hoveren,")?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
En als je na de komma had gelezen had je kunnen zien dat dat een andere optie was geweest, maar volgens mij is die prijsballon juist geïntroduceerd om het doorklikken te verminderen en gewoon prijzen van producten bovenaan je topics te laten zien.

Het is meer dat als je een prijsballon ziet in de full version dat die exact (!) dezelfde link heeft als de productnaam erboven (die dan alleen in de minimalistische view er staat) maar dat in het laatste geval er geen prijsballon staat.

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Wiethoofd schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 13:19:
En als je na de komma had gelezen had je kunnen zien dat dat een andere optie was geweest,
Heb ik gedaan; ik reageerde op die omslachtige manieren die je eerst presenteerde (feit dat ik niet selectief heb hoeven quoten en je wist waar ik 't over had, geeft al aan dat je weet wat ik bedoel :P)
maar volgens mij is die prijsballon juist geïntroduceerd om het doorklikken te verminderen en gewoon prijzen van producten bovenaan je topics te laten zien.
Volgens mij is de hele prijskoppeling bedacht om nog meer mensen naar de pricewatch te leiden :)
Het is meer dat als je een prijsballon ziet in de full version dat die exact (!) dezelfde link heeft als de productnaam erboven (die dan alleen in de minimalistische view er staat) maar dat in het laatste geval er geen prijsballon staat.
Punt is dat die prijsballon op dit moment is gekoppeld aan de prijs en niet aan de productlink :) Op zich een goede discussie of die prijsballon niet gewoon aan de productlink moet (alhoewel ik dan wel iets teveel Content Advertising gevoelens erbij krijg :X)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Als ik hier in een topic gewoon een PW-linkje plak en je hovert hierover krijg je keurig een prijsballon te zien. Dit is dan exact dezelfde link als onder de prijs en onder de productnaam in de prijskoppelingen.

Voorbeeld: pricewatch: XFX HD 5970 2GB DDR5 PCI-E (Black Edition) << krijgt keurig een prijsballon bij hover.

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Da's toch niet wat ik zeg?

In de normale weergave geeft een hover op de prijs een prijsballon en niet de naam van 't product. In de minimalistische weergave wordt er geen prijs weergegeven, maar alleen het product. Ergo, in dat geval heel logisch dat je geen prijsballon krijgt.

Als je nu kijkt naar een link in een topic, dan zie je dat dat een andere link (niet de URI ;)) is geworden. Er staat duidelijk een link naar de pricewatch dmv van 't icoon en de tekst, dus is dat een andere link (met andere behavior).

Wil je dan dat altijd de productnaam een popup verzorgt of alleen in de minimalistische weergave?

[ Voor 9% gewijzigd door BtM909 op 01-12-2009 13:51 ]

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
BtM909 schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 13:51:
Wil je dan dat altijd de productnaam een popup verzorgt of alleen in de minimalistische weergave?
Alleen in de minimalistische weergave omdat je daar bewust voor kiest om zo de productkoppelingen weer te laten geven maar er dus wel in functionaliteit op achteruit gaat.

Pagina: 1