Wanneer ik met Windows Server Backup bestanden en mappen wil 'restoren', krijg onder 'beschikbare items' de melding 'Kan niet bladeren op D. Bestanden of map is beschadigd en onleesbaar'. Ik heb deze partitie met chkdsk gechecked en bevat geen fouten. Ook wanneer ik een backup van een hele partitie maak, kan ik deze niet restoren. Terwijl na het maken van deze backup er werd gemeld dat deze succesvol voltooid was. In de event-log kreeg ik de volgende meldingen:
Wel schrijft Windows Server Back-up zijn data weg in het mapje 'WindowsImageBackup'. Daarin staat ergens een vhd-image die ik wel met vhdmount-commando kan mounten.
Heeft iemand een idee wat hier het probleem is?
Daarna weer een chkdsk zonder fouten uitgevoerd en zelfs de partitie opnieuw geformatteerd, maar ik krijg nog steeds dezelfde foutmelding.Terugzetten van D: is mislukt met fouten. Fout: '2155348066' (Geen van de bronvolumes is teruggezet.). Voer het terugzetten opnieuw uit als het probleem opgelost is.
Gebeurtenis-id: 708
Wel schrijft Windows Server Back-up zijn data weg in het mapje 'WindowsImageBackup'. Daarin staat ergens een vhd-image die ik wel met vhdmount-commando kan mounten.
Heeft iemand een idee wat hier het probleem is?