+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
Hoewel je geluk kan hebben, maar als je pech hebt ben je hem dan kwijt.
Te koop: Agfa clack; DM voor details.
Mijn statief heeft poten met scherpe punten (als je ze uitdraait)... ik kan me voorstellen dat ze daar moeilijk over doen.Wijnands schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 09:55:
Ik wil in December een (lang) weekendje naar Oxford, ik ben van plan te vliegen.
Om interieurshots te kunnen doen van de mooie gebouwen daar wil ik m'n statief ook meenemen. Weet iemand toevallig of ik dat ding gewoon aan m'n rugzak gebonden als handbagage mee kan nemen? Of gaat men bij de security check lastig doen en moet 'ie als ruimbagage mee?
Bij onzekerheid, gewoon ff bellen.. zal vast vaker gevraagd worden.
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
(als je wieltjes hebt kan je geluk hebben, dan rollen ze hem meestal door het ruim)
Een hoop dingen wil je als handbagage, maar statief is er geen van.
[ Voor 14% gewijzigd door Henk op 27-11-2009 13:46 ]
Mijn statief heeft echter geen spikes onder de poten.
Fujifilm X100F, Olympus OM, Rolleiflex, Canon EOS
7D | 30D | grips | flitslampjes | lensspul
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8
Pics or it didn't happenHenk schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 13:43:
Ik zou wel even die instel-draai-dingen van je statiefkop af schroeven. Of je hele kop, maar die dingen verbuigen wat sneller dan de rest van je statief Nomad heeft wel een fotootje daarvan.
Ding gewoon in je koffer/tas stoppen, eventuele uitstekende zaken losschroeven (voor zover dat kan) en in een zakje erbij doen, want daar kan soms wat smeer aan zitten en dat wil je niet op de rest van je spullen
The devil is in the details.
maar, dan is een 100-400L ook een slagwapen als je die mee wilt nemen..Mute schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 01:40:
Een statief wordt zeker weten bestempeld als slagwapen als je dat als handbagage wilt gaan gebruiken, dus dat hoef je niet eens te proberen.
Ding gewoon in je koffer/tas stoppen, eventuele uitstekende zaken losschroeven (voor zover dat kan) en in een zakje erbij doen, want daar kan soms wat smeer aan zitten en dat wil je niet op de rest van je spullen
Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.
Als je een koffer hebt dan kunnen ze nog zoveel gooien, je statief gaat heus niet stuk.
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Heb je dat ding ooit gevoelt ?
Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Statief is uitschuifbaar en kan op afstand iemand verwonden: da's genoeg voor iedere douanier ter wereld om te zeggen, in het ruim ermeeOf gaat men bij de security check lastig doen en moet 'ie als ruimbagage mee?
Een douanier kan het niet minder schelen hoe je het meeneemt.... Als je het nou illegaal probeert in te voeren, dat is wat anders.Remy schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 19:52:
[...]
Statief is uitschuifbaar en kan op afstand iemand verwonden: da's genoeg voor iedere douanier ter wereld om te zeggen, in het ruim ermeeAlleen de uberkleine statiefjes zonder uitschuifbare pootjes doen ze niet moeilijk over
Als je statief 'los' in het ruim gaat, dan kan die natuurlijk makkelijker beschadigd raken dan wanneer die in een handdoekgerold in je koffer zit.
Canon cameras en lenzen. Elinchrom flitsers, Lowepro en Pelican tassen/koffers. Polestar 2
*edit*
zie nu pas de laatste post datum. Vaag... topic kwam net gewoon te voorschijn in de 'actieve topic'lijst...
*edit*
[ Voor 23% gewijzigd door ChojinZ op 15-10-2015 17:44 ]
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640