Zoals crisp al aangaf op zijn blog kan het voorkomen dat er gespammed wordt op oude blogposts. Zo kreeg ik zojuist ook twee replies op een oude post, waarbij ze een paar minuten achter elkaar gepost waren en de eerste een "normale" reply was, de tweede verwees direct door naar een of andere verzekeringsvergelijker. (allebei annonieme posters).
Ik heb nu al mijn oude posts gelocked, waarmee je dus dit soort dingen kan voorkomen. Nu vroeg ik me af of jullie ergens tijd en vooral zin kunnen vinden om een auto-lock-after-x-time functie te maken.
Dus dat ik in mijn weblog-admin kan instellen dat na bijvoorbeeld een maand automagisch bij de oude posts geen reacties meer mogelijk zijn.
Ik heb nu al mijn oude posts gelocked, waarmee je dus dit soort dingen kan voorkomen. Nu vroeg ik me af of jullie ergens tijd en vooral zin kunnen vinden om een auto-lock-after-x-time functie te maken.
Dus dat ik in mijn weblog-admin kan instellen dat na bijvoorbeeld een maand automagisch bij de oude posts geen reacties meer mogelijk zijn.