Macbook die CS4 aankan, waar op letten?

Pagina: 1
Acties:

• bananenbennie
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-05-2021
Ik zit er over te denken om een nieuwe of goeie tweedehands Macbook aan te schaffen. Ik ga hem vooral gebruiken voor programma's als Illustrator, Photoshop en Flash (CS4).

Waar moet ik op letten? Welk type raden jullie me aan? Ik denk dat ik sowieso 2 GB werkgeheugen nodig zal hebben?

• fritsbenik
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Ik heb een macbook x3100 gehad en cs4 draait er zonder problemen op!
Een klasgenoot van mij heeft een blackbook met een gm450 (intel ding dat ook in netbooks zit) en daar draait het ook op maar dan volgens hem zonder hardware acceleratie.

ik hoop je hiermee genoeg heb geinformeert.

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-02 16:13

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Ik zou zeker voor minimaal 2GB RAM gaan, en als het even kan voor een nieuwe MacBook. Ik weet verder niet hoe belangrijk kleurechtheid is? Het scherm in de MacBooks is niet bepaald fantastisch namelijk. Het is prima voor internet, mail, etc... maar kleurechtheid... nee.

Launching containers into space

• NjitsSs
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:26
Ik gebruik mijn oude witte MacBook (Core2Duo, 2.4GHz, 4GB ram) al enige tijd voor Photoshop CS4 en dat draait prima. Een extern scherm is wel aan te raden want dat van de Macbook is nogal klein om prettig te werken.

Verwijderd

Ook ik gebruik mijn witte Macbook (C2D, 2,4Ghz 4gb RAM) voor CS4. Draait prima, maar een extern scherm is wel aan te raden. Die 13 inches zijn niet grappig meer na wat langere tijd...

• Big Womly
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-09-2025

Big Womly

Live forever, or die trying

Dat kan wel wat vriendelijker ;)

[ Voor 89% gewijzigd door Hoedje op 27-11-2009 11:01 ]

When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia

• Ghostley
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-08-2024
Draai nu al een tijdje CS4 op mijn MacBook White met 2gb ram. Gebruik hem vooral voor Photoshop en Illustrator en dit werkt prima.
Alleen wat men hierboven al zegt: zorg wel voor een extern display, dat werkt een heel stuk prettiger.

[ Voor 3% gewijzigd door Ghostley op 27-11-2009 10:42 ]

PSN ID: Ancta

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:16
bananenbennie, op GoT verwachten we toch wel iets meer eigen inzet. Dat betekent dat je eerst zelf zoekt, bijv. via de GoT search en dan je vraag stelt. Geef dan ook aan wat je al had gevonden. Deze vraag komt immers wel vaker voorbij :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1