hdmi kabel aansluiten op ps3

Pagina: 1
Acties:

Anoniem: 329210

Topicstarter
Hey ik heb me hdmi kabel aangesloten op mijn ps3. als ik em opstart zet hij het gelijk om naar 1080p in het menu. maar zodra ik een spel begin te spelen zet hij het automatisch terug op 576p. Ik heb gekeken bij instellingen van hoe en wat achja ik weet het niet meer haha. kan iemand er mij mee helpen??

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:40
Welk spel is het?
Misschien komt het omdat het spel geen hogere resolutie ondersteund.
Het is ook geen ps3 met ps2 compatibiliteit? Die games willen namelijk nog wel eens op 576p gespeeld worden.
Verder raad ik aan om even in het menu te kijken bij beeldscherminstellingen welke opties aangevinkt staan.

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:39

DukeBox

loves wheat smoothies

Wat heb je zelf al allemaal geprobeerd ?

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Anoniem: 329210

Topicstarter
nee het is die nieuwe ps3 slim die kan geen eens ps2 afspelen uhm en ik speel pes 10.. ja ik heb 1080p aangevinkt en verdere andere instellingen voor hdmi weergave maar er is wel iets..
bij beeldscherminstellingen->instellingen videouitvoer- ik kies voor hdmi-> aangepast-> en dan kan ik de resoluties kiezen maar 576p staat al aangevinkt maar ik kan het zelf niet wijzigen en ik kan wel 720p,1080i en 1080p aanvinken en mij tv is gewoon full hd vandaag gekocht

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Weet niet of je PES10 kan spelen met 1080p. Selecteer ook 720p, als een spel geen 1080p ondersteund dan zal 720p worden gebruikt.