[WLM icm Windows 7] Microfoon doet niets

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• WiNlUx
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09-2023
Hallo mensen.

Ik zal even de gehele situatie uitleggen:

Heb een vriendin en woont nu voor een half jaar op Lanzarote. Nadat haar laptop kapot is gegaan, heb ik een nieuwe besteld en deze over laten komen naar daar via haar vriendin die daar naartoe ging.

Nu zit ik altijd via MSN met haar de webcambellen, en nu kan ik haar niet horen. Het enige wat ik hoor is wat geruis, gekraak en that's it.

Via Skype werkt het op een bepaald moment wel redelijk, maar ook niet helemaal 100%.

De microfoon is ingebouwd, en werkt prima in Windows 7.

Ik heb me helemaal rot gezocht, maar ik kan niets meer vinden. Wij willen gewoon kunnen communiceren.

De notebook betreft een Toshiba A300-29U. Iemand die nog wat weet, ik zou er erg blij mee zijn! En zij helemaal. Thnx!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 13:19
Voor de zekerheid: je hebt wel de laatste drivers geinstalleerd?
Volgens mij is er trouwens een soort van wizzard binnen WLM om je geluid en dergelijke in te stellen, die al geprobeerd?

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiNlUx
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09-2023
Ja, de laatste Windows 7 drivers van de Toshiba website heb ik geinstalleerd.

Ook de wizard in WLM heeft ze succesvol doorlopen. Als je gewoon normaal praat richting het scherm toe, dan zie je groene streepjes voor het testen van de microfoon normaal oplichten. Dus dan ga ik ervan uit dat het goed werkt.

Nog iets;

Als ze een voiceclip naar me stuurt, dan komt er ook geen geluid uit. Het is een heel vaag probleem, daar de microfoon met de geluidsrecorder van Windows zelf wél PERFECT werkt.

Ik weet nu even geen oplossing op 2500 KM afstand. Dus als er nog suggesties zijn, ik hoor het graag!